המצב בקרייטק מחמיר: האולפן הבריטי הפסיק לעבוד

CRYTEK FUTURE

עובדי האולפן באנגליה הגישו מכתבי התפטרות ולא ידוע מה יעלה בגורלו של "הגוזל" Homefront: The Revolution

לאחר שדווחנו לכם שקרייטק מאחרת בתשלום המשכורות לעובדים שלהם, ושהיא נמצאת על סף משבר כלכלי. עכשיו עולה משבר נוסף בחברה: כל העובדים באולפן הבריטי מילאו מכתבי התפטרות רשמיים והלכו הביתה, הגורל של Homefront: The Revolution נשאר באוויר

קוטאקו, יורוגיימר וגם מגזין המשחקים הגרמני גיימסטאר מדווחים כולם על סיפור דומה לגבי (חוסר) היציבות הכלכלית של קרייטק, כשעל פי דיווחים אלו, מספר לא מבוטל של מפתחים, לא קיבל את המשכורת הרגילה שלהם לחודש יוני מבלי הסבר או פיצוי מסוים, מה שמשאיר להם רק מקום לדמיין כמה כסף באמת נשאר לקרייטק בבנק.

ההכחשות

על פי יורוגיימר למעלה מ 30 עובדים עזבו את האולפן הבריטי בשבועיים האחרונים, ומנהל האולפן, קארל הילטון שינה את תפקידו בתוך החברה שקרייטק משנה את המודל הכלכלי שלה ומתמקדת יותר בהפצה עצמית והוא מעוניין לקדם את התפקיד שלו. למרות זאת, האולפן הבריטי של קרייטק גם מסר תגובה רשמית, בטענה שהכל שמועה מפורכת.

בלי קשר למספר דיווחים מסוימים בתקשורת, שבעיקר מבוססים על הדיווח מגיימסטאר, המידע בדיווחים אלו ובמאמר מגיימסטאר היא שמועה שקרייטק דוחה וטוענת כי היא ממשיכה להתמקד על פיתוח והפצה של הכותרים העתידיים : Homefront: The Revolution, Hunt: Horrors of the Gilded Age, Arena of Fate ו-Warface.

בנוסף בחברה ממשיכים לספק תמיכה מתמשכת לCryEngine ולאלו ששוכרים אותו.

קיבלנו המון פידבק חיובי בזמן ולאחר E3 גם מעיתונאות הגיימינג וגם מגיימרים. אנו רוצים להודות לעובדים הנאמנים שלנו, מעריצים ולפארטנרים שלנו על התמיכה המתמשכת בנו.

Homefront The Revolution announced
"הומפרונט: המהפיכה", רק הוכרז וכבר בצל המשבר

העובדים עוזבים

ביום חמישי האחרון קוטאקו דיווח שלמעלה מ100 עובדי קרייטק בברטניה מילאו מכתבי התפטרות רשמיים והלכו הביתה, מה שאומר שבעצם העבודה על Homefront החדש נעצרה, לאחר שלא קיבלו משכורות או קיבלו משכורות חלקיות, בנוסף לכך, Deep Silver, המפיצה של Homefront The Revolution מנהלת משא ומתן בקשר לעתיד של המותג והאולפן, העובדים מקווים שהמפיצה תרכוש את האולפן ביחד עם Homefront ותאפשר להם להמשיך את העבודה עליו. יש דיבור על כוונתה של סוני לקחת על קרייטק את חסותה.

כל השמועות והדיווחים האלו מאוד מדאיגים, במיוחד שעבר רק חודש מאז שנחשף הומפרונט החדש והתגובות סביבו חיוביות ביותר. קרייטק לאחרונה גם הכריזה על מודל תשלום חודשי למנוע הCryengine שהתקבל באהדה רבה על ידי מפתחים רבים עקב תג המחיר הידידותי שלו, ואם השמועות הללו אכן נכונות, אני מקווה שקרייטק תוכל לתקן את הטעויות וHomefront The Revolution יראה אור יום, אך כרגע זה לא נמצא בסדר היום של החברה.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה לא שיצא מהם משחקים שהם "וואו" ב5 שנים האחרונות

יופי יאללה שסוני תקנה את החברה ותביא לנו עוד אקסלוסיבים טובים מבית היוצר של קריטק

אקסקלוסיבים זה אחד הדברים הנוראיים ביותר שידע עולם הגיימינג

אין מה לעשות מה שיעלה בגורלו זה שהוא יהיה אקסלוסיבי לסוני 4 כי סוני תקנה את CRYTEK סוני תהפוך לאמיפריה אם היא תקנה את קרייטק