כל מה שרציתם לדעת על הלייב סטרים של ריינבוסיקס הבא

Rainbow-Six-Siege-multiplayer-STREAM
ב-17 לחודש  (יולי) יוביסופט שידרה סטרים תחת השם Rainbow Six Siege Live Multiplayer Stream [01:15:00] GamePro ולאלה שהחמיצו, הבאנו לכם את כל מה שהלך שם

ב-17.7 אני והרבה מעריצי ריינבו-סיקס מרחבי העולם ישבנו בחוסר נוחות וחיכינו לתחילת הסטרים, סופסוף נראה משהו בשידור חי ולא מתוסרט לבמות הגדולות, בסטרים יוביסופט חשפה בפנינו את המצגת שהוצגה לעיתונאים בE3 מאחורי דלתיים סגורות, הראתה שישה סבבי שתי סבבי משחק מולטפלייר מתוסרט,מולטיפלייר ללא תסרוט (לכאורה) וראיון בין המשחקים עם מעצב המשחק אנדרו וויטס אשר בחלקו הראשון אלה היו שאלות של יובי ובחלקו השני שאלות מן הקהל. בנוסף לכך יוביספוט פינקה את המעריצים בסיכוי לזכות בחולצה או כובע של ריינבו-סיקס רק על כך ששאלו שאלות.

מצגת העיתונאים

בתחילת הסטרים, מנהלת הקהילה הציגה בפנינו את המצגת שהוצגה לעיתונאים בE3 אז בלי להכביר במילים, נציג לכם את המצגת באופן שהוצגה בסטרים, ושנפתחה במשפט שלא משתמע לשתי פנים:

החלטנו לשים את המולטיפלייר ראשון כדי לספק חווית משחק טובה ביותר

חוויה מרובת משתתפים קודם
חוויה מרובת משתתפים קודם
  • כדי ליצור את ריינבו-סיקס שאלנו את עצמנו מה זה ריינבו-סיקס? ובכן זה משחק יריות טקטי המבוסס על עבודת צוות וסביבה סגורה
  • בצד אחד יש את הריינבוס אשר תוקפים ומצד שני יש את האויבים שהודפים את המתקפה ובאמצע יש לנו קיר, ומסביב לקיר הזה בנינו את Siege והרחבנו אותה. מעכשיו והלאה הקיר הזה הוא מבצר.

    ריינבוס מצד אחד, אויבים מצד שני וביניהם קיר
    ריינבוס מצד אחד, אויבים מצד שני וביניהם קיר
  • שני הצדדים מודעים אחד לשני ולעימות הקרב ובא. האויבים יהיו מסוגלים ליצור מבצר, יהיה להם זמן וכלים להתכונן אליה (המתקפה), הם יוכלו למלכד, לבצר ולנטר את הטריטוריה שלהם.
    ומהצד השני גם הריינבוס יבואו מוכנים, הם יהיו מסוגלים להשקיף אל האזור המבוצר בכדי לנסות נקודת חולשה ולאתר את מקום המטרה, להכין תכנית ולפרוץ אל המבצר.
  • ריינבוס כלי פריצה ואויבים בביצורים
    ריינבוס עם טקטיקה כנגד אויבים בביצורים
  • המצור (Siege) שלנו הוא קרב בין ביצור ופריצה,

    קרב בין ביצור ופריצה
    קרב בין ביצור ופריצה
    RSSD
    מערכת הרס!


    ועם פריצה במחשבה הגענו לפריצה הגדולה שלנו : מערכת ההרס, עם טכנולוגיית מערכת ההרס החדשה שלנו שנוצרה מאפס בסטודיו שלנו במונטריאול, השחקנים שלנו יכולו להשתמש בהרס בדרך משמעותית על מנת להשיג יתרון טקטי, והם יוכלו להיות מאוד יצירתיים איתה(מערכת ההרס)

הגיימפלי

שני הסיבובים הראשונים ששוחקו היו סיבובים מתוסרטים:

ולאחר מכן ששת הסיבובים הבאים היו לא מתוסרטים

שאלות ותשובות ואמירה מעניינת

בין ההפסקות של הסיבובים ובתחילת הסטרים נשאל שאלות מעצב המשחק ע"י מפתית הקהילה והמעריצים ששלחו שאלות.

ש:  למה החלטת ללכת עם חווית משחק מרובת משתתפים?, ואיך זה השפיע עליך כמעצב משחקים בעיצוב המשחק?

ת: בשבילנו להתמקד בחוויה המרובת משתתפים קודם אפשר לנו להתמקד בחווית המשחק של השחקן והתגובתיות של המשחק, זהו FPS 60 , רצינו להתמקד באופציות לשחקן כיוון שהמולטיפלייר הוא סביבה דינאמית, עם ההרס אנחנו רוצים שהשחקן ימצה את הכלים והאופציות הטקטיות שלו בסביבה דינאמית כמו המולטיפלייר כי רצינו שהשחקנים יתמקדו  במשחקיות שתהפוך לחוויה חזקה שתתורגם למצבי המשחק האחרים?

ש: ראינו בגיימפלי שהוצג מגוון רב של הרס ? מדוע שילבו הרס בריינבו סיקס ?

ת: ריינבו-סיקס תמיד היה על הגשמת הפנטזייה של להיות חלק מיחידת לוט"ר(לוחמה בטרור) ויחידות אלה הם מומחות בהרס, אז במשחקים הקודמים "פריצה וניקוי" היה המהלך ההכרחי, הייתם הולכים לדלת, נערכים ומניחים מטען פריצה ואז נכנסים, כשעבדנו על Siege רצינו לקחת את זה ולמתוח את זה, יותר לא פורצים  רק דלת אלא יכולים לפרוץ קירות, רצפות ואיזורים שונים כדי להבטיח שאתה מפתיע את האויב, הורג אותו ומחלץ את בן הערובה ומציל חיים. אז אנחנו נשארים נאמנים לפנטזיית יחידת לוט"ר  שהם כירורגים עם הריסה.

ש: בזמן שאנחנו משתמשים בהרס אנו חייבים להיזהר מאוד כי יש לנו רק חיים יחידים במצב משחק הזה בלי תחייה מחדש איך זה בא לידי ביטי בעיצוב המשחק ?

ת: כעבדנןו על מצב המשחק "חילוץ בן הערובה" התנסינו בהמון דברים, עשינו תחייה מחדש, עשינו חיים יחידים והתנסינו בעוד כמה רכיבים במשחק ומצאנו שחיים יחידים מביא למשחקיות שכל בחירה שלך יש למה משמעות, כל חיים משנים, הקבוצה שלך חשובה, כמו שראינו בגיימפלי כשנאמר 5 נגד 4, 5 נגד 3 הקבוצה שמפסידה, זה מעלה את המתיחות אתה חייב לגלות את הסביבה מחדש ולבצע החלטות טקטיות חדשות. ומהצד השני אם אתם האלה שעושים את הנזק והורגים, הטקטיקה שלכם עובדת  ואתם מאוחדים ובכך חוזרים לפנטזיית ריינבו-סיקס ולעבודת צוות.

אמריה ע"י מעצב המשחק :

יש לנו הרבה שאלות על סינגלפלייר וקו-אופ(שאלות ממעריצים), אנחנו יודעים שהמוד האהוב על המעריצים הוא "ציד טרוריסטים", אנחנו עובדים קשה גם על סינגל פלייר וגם על קו-אופ יחדי. אנחנו יודעים שאתם רוצים עוד מידע עליו אך נשאיר אותו בתנור לעוד מעט זמם ונעבוד עליו  אנחנו ב-Pre Alpha כרגע כאשר נגיע ל- Alpha כשהוא יהיה מוכן אנחנו נחשוף אותו לעולם ונראה לכם "מה מסתתר לנו בשרבולים", זה יהיה שווה את זה אז הישארו איתנו אנחנו מבטיחים לכם שמה שמוסתר לנו מתחת לשולחן הוא טוב, אז הישארו איתנו המשיכו לפרסם פוסטים בפורום אנחנו מקשיבים, תשארו מעודכנים.

ש: כמה דינאמית מערכת ההרס? ואם אפשר לפרוץ לבניין ללא חומר נפץ?

ת: זו מערכת הרס פרוצדורלית ע"פ חומר, לוחות העץ והמחסומים עם פגיעת melee למעשה זה רק ע"פ חומר, אפ אתה רואה עץ אתה יודע שעץ בגודל 2 על 4 תוכל לשבור עם melee פגיעה וככה תוכל להתקדם הלאה , אז כל דבר הגיוני, עץ ישבר כמו עץ, בשביל גבס תעשה לו melee פגיעה אז תעשה חור קטן כיוון שיש שכבות רבות לקיר יבש בבית ואתה תצטרך להשתמש בחנ"ץ, יש לך את הכלי הנכון לחומר הנכון.

ש: איך אתה משווה את הגיימפלי של Rainbow Six Raven Shield ל Rainbow Six : Siege ?

ת: מה שאנחנו לוקחים מהגיימפלי של רייבן שילד זה ה-החלטות קשות, אני זוכר כששיחרתי רייבן שילד הייתי צריך לעשות הרבה החלטות קשות כששיחקת : לאן הצוות שלך ילך?, לסרוק את האזור?  כי אתה תוענש אם לא סרקת את האזור או ביצעת את התוכנית בצורה הנכונה. אנחנו מנסים לקחת את זה למולטי ולהכניס את זה לסינגל ולקו-אופ גם, כך שזוהי חזרה בזמן להחלטות הקשות שאתה צריך לבצע, שאכפת לך מה הקבוצה שלך עושה ושברור לך התועלת והתוצאה של התיכנון והביצוע.

ש: מה קרה ל – Rainbow Six Patriots ?

ת: Rainbow Six Patriots בוטל ואתחלנו את הפרויקט לפרויקט חדש שהוא – Rainbow Six Siege

ש: איך היית מתאר מתאר את מערכת הירי, האם היא קרובה יותר למורשת של הסדרה או שהיא תשונה ו/או תעודכן כדי להיות באותו קו עם משחקי יריות מודרנים?

ת: אני הייתי אומר שאנו עושים קצת משתיהם. אנחנו רוצים להישאר נאמנים למשחקי Rainbow Six הישנים, כשהיית צריך לקחת זמן עם הירייה שלך ולהתמקד ב-דיוק עם זאת משחקי יריות עברו כברת דרך מאז משחקי Rainbow Six הראשונים, אז אנו רוצים להיות עדכניים עם ההתקדמויות שנעשו במשחקי היריות הנוכחים. אנחנו מנסים לספק את שת שתי הצדדים ולקחת ירי עדכני וכיף אבל להכיר גם בסימן ההיכר של המשחקים הקודמים.

ש: ?PS4? PC? Xbox One

ת: כולם, Rainbow Six Siege יהיה זמין על PS4, PC, Xboox One

ש: כמה גיוון יש בנשקים ובגאג'דיטים ?

ת: אתם רואים חלק מהדברים בצד של התוקף, מטעני הפריצה, רימוני הלם, רימוני רסס אנחנו נעשה את מגוון הגאג'דטים מגוון ושמיש גם להגנה וגם להתקפה, גאג'דטים של מגינים הם סובבים סביב הרעיון של לכידה והגנה ובבניית המבצר, ובצד התוקפים אנחנו מוודאים שמגוון הגאג'דטים שלנו מגוון מבחינת פריצה, סריקה ושליטה בקהל, חשיפת אויבים ו"ניקוי חדרים", אנחנו נעשה את זה מגוון ככל האפשר. זהו משחק ריינבו רובים הם תמיד חלק גדול מריינבוסיקס ואנו רוצים לוודא שיש לנו מגוון גדול שלהם, יש לנו: תת מקלעים, אקדחים, רובי סער ואולי תראו חזרה לעבר בקרוב.

ש: מה הסיבה למחסומים?

ת: מחסומים הם חלק מן המצור על חלונות ופתחחים בכדי לגרום לתוקפים לשנות כיוון, שיטילו בעצמם ספק האם הם רוצים להיכנס? להשתמש במטען פריצה או בהתקפה פיזית. לגרום לתוקפים לחשוב פעמיים ולהסית אותם. לחסום להם כניסה ולהאט את התקדמותם, ככל שיש יותר מחסומים כך יקח להם יותר זמן להגיע לחדר המטרה, או שהם רוצים ללכת דרך מקום אחר ונגיש יותר שבו תחכה ותציב מארב, זה הכל סובב על הסגת האויב שלך ולגרום להם לחשוב שנית לפני שהם פורצים עם זאת הם יכולים לפרוץ ו"לנקות" את החדר המהלך הקלאסי, אתה רוצה להסיג את האויב אך יש לזה יתרונות וחסרונות קשור איך אתה מבצע את הטקטיקה שלך.

ש: אין רתע בנשקים?

ת: אנחנו בשלב מקדים לאלפא אז הרתע שאתה רואה כרגע הוא לא סופי, יש לנו את ה-G36C וה-MP5 כרגע אז הרתע הוא לא 100% עדיין שוב אנחנו עדיין בשלב מקדים לאלפא ככל שאנו שואפים ליותר אנחנו שומעים אתכם חברה והביקורת שלכם על הנשקים ולגרום לכל נשק להרגיש כמו בחיים האמיתיים ולפעול בצורה הזו, רתע מציאותי, התפשטות קליעים, תישארו איתנו הנשקים יתפתחו ככל שהמשחק יתפתח עוד.

אז מה ההתרשמות שלי מהסטרים ? 

למרות הרעב שלי לעוד מידע על המשחק ו/או טריילרים וכו', הסטרים הנוכחי רק העלה בי ספקות ודאגות לגבי הכיוון שאליו המשחק הולך אני לא אומר שהמשחק אינו יהיה משחק טוב אני רק חושב שהוא יכול להיות יותר טוב, עד מלפני הסטרים אני ציפיתי ש-Siege יהיה ההמשך רוחני לRS3 האגדי אך לאחר הסטרים אני רואה יותר משיכה לכיוון מודרני כמו משחקי Vegas שהיו אמנם טובים (סיימתי את וגאס2 מספר רב של פעמים) אך זלגו לכיוון האקשן יותר מטקטיקה. יהיה כדאי לחכות לפרטים על הסינגל בהקשר הזה.

דאגה נוספת כמובן זה האם אנחנו מקבלים תסריט יפה מאוד כמו שיוביסופט יודעת לעשות כיוון שמסיבה מסוימת אף סיבוב לא הסתיים בחילוץ בן הערובה אלא בהרג של כל הקבוצה האויבת, בכל סיבוב היה לשתי הקבוצות מעין הסכן של ג'נטלמנים שהמגנים לא יוצאים מחוץ לבית לעשות מארב או יורים אליהם כשהם מתקרבים לכניסה לבית (רק פעם אחת הטרורסטים הסתכלו בכוונה לראות מהיכן הם באים). שאלה אחת שעלתה לי לראש הייתה למה לא לפוצץ את כל הבית? או לרסס כאילו אין מחר? שמתי לב לעוד פרט מענין והוא שיש הגבלה מרתיעה ביותר לכמות קליעים וגאג'דטים.

כמו שאתם רואים יש רק שתי מחסניות נוספות, שלושה מטעני פריצה ושתי רימוני הלם
כמו שאתם רואים יש רק שתי מחסניות נוספות, שלושה מטעני פריצה ושני רימוני הלם

כמו שרואים בתמונה המצורפת למעלה יש לכם רק 60 קליעים נוספים שזה שתי מחסניות נוספות וכל אחד ששיחק משחקי יריות יודע כמה מהר אתה יכול לסיים את כמות הקליעים הזו בקרב אש רציני ובנוסף לקח שלושה מטעני פריצה ושתי רימוני הלם זו גם כמות קטנה שתגרום לחשוב לפני שתשתמש בהם והופכת אותם למשמעותיים יותר.

בסטרים שמו לב גם לכמה חשוב התקשור בין חברי הקבוצה וזכירת המפה אין מפת ראדר במשחק דבר אשר אני חושב שמבורך איך יכול לתקוע אותך אם אתה משחק עם אנשים שאינך מכיר ויקח לך איזה שבוע ללמוד את המפה בע"פ היכן המטבח, האמבטיה וגרמי המדרגות השונים השחקנים הכירו את מבנה הבית בע"פ דבר זה נוכח לדעה כאשר הם דיברו בינהם והשתמשו בשמות חדרים. ונסיים עם דבר טוב הדבר אשר חשבתי יהיה לא יעיל או משני בצורה ברורה למדי, האפשרות לשלוט על כל הרכבים הלא מאוישים לאחר המוות ולשמור על קשר עם קבוצתך הוכח כדבר מועיל ביותר לקבוצה ומספק יותר כמובן מאשר לבהות במסך ולחכות לסופו המייגע של הסיבוב (דבר אשר אני מכיר טוב ממשחקים אחרים). אני מאוד אופטימי לגבי המשך הסדרה, כדי לפשל מותג כזה צריך ממש להשתדל בכל הכוח.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה תורגם ב google translate נכון? עדיף להעתיק את המקור כי בתרגום של גוגל השפה לא ברורה.

הכתב השקיע המון מזמנו בתרגום ה-Stream המלא שהועבר על המשחק, ולא השתמש בגוגל טרנסלייט, אני מאמין שקצת מעליב להגיד שהבחור השתמש בגוגל טרנסלייט לאחר שעות העבודה שהוא שם בכתבה הזאת.

שלא נדבר על זה שבטח לא אנחנו ולא שום אתר שמכבד את עצמו ישתמש בגוגל טרנסלייט על מנת לתרגם כתבה, זה לא מקצועי ולא לעניין.

המשחק נראה ממש טוב אבל אני לא חושב ש60 דולר רק למולטי יהיו שווים את זה.
ולא הבנתי הבתים יהיו רנדומליים כל פעם או אותה מפה כל הזמן?
D:

הבית הינו מפה קבועה, איך ניתן להניח שיהיו עוד מפות וזהו אינו משחק רק של מולטי הם רק מפתחים אותו קודם בקרוב הם יחשפו פרטים על הסינגל.

מקווה שיהיה משהו טוב תודה! D: