Rainbow Six Siege: חוייה מספקת לגיימרים

TOM CLANCY'S Rainbow Six SIEGE
איב גילאמוט, מנכ”ל יוביסופט מרוצה מהאינטראקציה עם הגיימרים ותגובותיהם החיוביות מאז חשיפת ריינבוסיקס החדש בתערוכת E3 

ביוביסופט סופקים ידיים בהנאה אחרי ההצלחה של חשיפת RS:S, משחק ריינבוסיקס הראשון לדור הבא, בתערוכת הגיימינג הגדולה והחשובה של השנה E3 2014. איב גילאמוט, מנכ”לה הבלתי מעורער של יוביסופט מאמין שהמשחק ימלא את הצרכים החשובים שכל גיימר צריך, ומה שבטוח, של כל מעריצי הסדרה בראשם.

איב צוטט באתר החברה הרישמי:

הם מבינים שגיימרים שמשחקים משחקי יריות מצפים למהירות, הם מצפים לתגובה טובה של המערכת הם רוצים 60 פריימים לשנייה, והם רוצים להיות מסוגלים לחוות רגעים מפתיעים וחיבור ריגשי. ריינבוסקיס עונה על הצרכים האלה.

איב גילאמוט, מנכ”ל ubisoft. צילום: UbiBlog

Rainbow Six Siege מכוון להחזרת חווית המשחק הטקטית הקלאסית של הסדרה, בעזרת זה ששחקנים מתבקשים להעריך בזהירות את המצב, ליצור תוכנית מוצקה ולבצע אותה ללא טעויות בכדי להרוג את הטרוריסטים ולהציל את בני הערובה.

גילאמוט אמר ששחקנים יחוו סיפוק רב מכך שמוות בא בקלות למי שלא משחק עם דאגה(משחק קבוצתי) וכישורים, בגלל שזה מראה להם את החשיבות של ניסיון.

אנחנו עוד מחכים לסרטון ראשון מתוך מצב הקמפיין של המשחק.

מקור 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחלה סדרה. מחכה בקוצר רוח. מקווה שהם דאגו לשפר את הגרפיקה.

אני מקווה שהדגש היה דווקא על הגיימפלי, אני יכול לשחק עד היום משחק מלפני 15 שנה ולהינות בדיוק באותה מידה כאשר אני משחק במשחק עכשווי

האמת זה מה שאני שונא במשחק הזה שהמוות מהיר מדי אתה יכול רק להרים את הראש לשניה אחת ולירות על אדם אחד ואז אחד אחר יכול לירות באותה השניה אתה כבר מת לפני שבכל הספקתה ליראות שהוא יורה עליך

אז כנראה שאתה לא בנוי למשחק יריות טקטי, המשחק האהוב ביותר בסידרה הזו הוא השלישי ששם תאמין לי אפילו להסיט מבט מהמסך לרגע יכול להרוג אותך, יש אנשים שאוהבים ארקיידי ויש כאלה כמוני שלא ושממש חיכו לקאמבק אני מאוד מקווה שהוא יעמוד בציפיות שלי ויהפוך ליותר טוב מ RS3, סתם להתעניינות איזה FPS אתה אוהב ?

שיחקתי בכל הסדרה, השלישי מעולה. אני שוב חייב לציין שהגרפיקה שם גרועה לדעתי. אפילו ב-vegas הגרפיקה חלשה ביחס לכותרים אחרים של ubisoft.

כן אבל העיקר המשחקיות