Quakecon חוזר, ואנחנו חוזרים לQuakecon!

קוואקון-2014

מסיבת הרשת הגדולה של id ובת'סדה חוזרת לשנה נוספת, והשנה גם צוות גיימפרו יהיה באירוע בכדי לדווח לכם בדיוק מה קורה עם דום החדש, ועל מה עובדים הצוותים המוכשרים שמאחורי חלק מהמשחקים המבטיחים ביותר של השנה.

Quakecon חוזר, ואם בשנה שעברה תהינו היכן נמצא דום 4, הרי שהשנה אנחנו כמעט ובטוחים שהוא ימצא בין המשחקים אשר יהיו מוצגים בתערוכה. למי שלא יודע- Quakecon הוא מעין כנס פרטי של בת'סדה, וid המיתולוגית, אשר כולל אולם אירועים רחב ידיים עם תצוגות של מיטב המשחקים הנמצאים בפיתוח של שתי החברות, ובנוסף מסיבת רשת המונית בהשתתפותם של מאות שחקנים. האירוע מושך אליו מדי שנה אלפי משתתפים, מפתחים, ועיתונאים, והוא אחד האירועים החשובים בדרום ארצות הברית בתחום משחקי הוידאו.

המשחקים שיוצגו בתערוכה

אז למה אפשר לצפות השנה בכנס? BATTLECRY (כן, כן, באותיות גדולות) הוא הימור טוב- משחק הרב המשתתפים של חברת בת'סדה הוא מעין שילוב בין God of War לTeam Fortress 2, ונמצא בשלבי פיתוח מוקדמים. המשחק מתרחש במציאות מקבילה בה אבק השריפה נאסר לשימוש על ידי ממשלות העולם, וכתוצאה מכך הלוחמה באותה המציאות היא מבוססת להבים וחצים. מדיווחים ראשוניים אנו למדים כי מדובר במשחק מהיר ומהנה, שעלול לתפוס חלק לא קטן מפלח השוק ההולך ומתדלדל של Team Fortress 2 האגדי, כאשר יכנס לשלב הבטא בשנת 2015.

משחק נוסף אליו אנו מצפים הוא The Evil Within, משחק האימה החדש מבית טנגו (עוד אחד מחברות הבת של בת'סדה), אשר הוכרז על ידי רבים כהיורש לרזידנט איוול- אחת מסדרות משחקי האימה הטובות והמצמררות בהיסטוריה של משחקי הוידאו. "הרוע שבפנים" מספר את סיפורו של בלש משטרתי אשר נחטף על ידי כוח מסתורי, ונלקח לעולם מוזר ומלא בלהות. אנחנו ממליצים לצפות בטריילר על מנת להבין עד כמה משונה העולם שיוצרת טנגו. ההבטחה הגדולה של המשחק תלויה באם טנגו יצליחו ליצור מותחן פסיכולוגי משכנע מספיק, ולא סתם חגיגה של דם ומפלצות- את התשובה ננסה להביא לכם לאחר שנראה את המשחק במו עינינו.

היהלום שבכתר השנה הוא לא אחר מDoom. המשחק, שסוף סוף עומד להחשף בQuakecon, יקרא בפשטות DOOM, ונכון לעכשיו יש מעט מאוד פרטים לגביו. הניחוש שלנו? איתחול של הסדרה, אולי? עם גרפיקה משודרגת ואפשרות למשחק יחד עם שחקנים אחרים באופן מכוון? אנחנו רעבים לפרטים בדיוק כמוכם, ובינתיים כל מה שיש לנו להראות לכם הוא טיזר קצרצר.

עוד משחק שנחשף ב E3 והוכרז כי יהיה שחיק בכנס הוא משחק ההרפתקאות/פלטפורמה Woolfe: The Redhood Diaries

המשחק שהיינו רוצים לראות בתערוכה

מישהו זוכר כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שראינו משהו לגבי Fallout? קשה לדמיין, אבל הפיתוח של פולאווט 3, המשחק האחרון בסדרה, החל ב2004- לפני 10 שנים. האם עבר מספיק זמן? האם יש סיבה להכרזה? תהיו בטוחים- פולאווט 4 נמצא בפיתוח, וזאת רק שאלה של זמן עד שנחזור אל השממה הרדיואטיבית. כל מה שנותר הוא להחזיק אצבעות.

הצטרפו אלינו

אז הצטרפו אלינו בין ה17 ל-20 ביולי, כשנביא לכם עדכונים חמים מהכנס עצמו. בינתיים רצינו לשאול אתכם, מהו המשחק אשר אותו הייתם רוצים לראות בQuakecon יותר מהכל?

[polldaddy poll=8157775]

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

!King FPS bacK DOOM 4 אני מוכן

fallout 4!!!