פרו אבולושן 2015 יציג את מנוע Fox המשופר והריאליסטי

PES 2015 has realistic players

Konami שחררה מידע נוסף על PES 2015, ודיברה על השיפורים שיוצגו על ידי מנוע Fox המחודש.

מנוע Fox שהיה בשימוש ב-PES 2014 ו-Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, שופר בשביל פיתוח PES 2015, המטרה היא כמובן להצעיד את המשחק קדימה וסוף סוף להוות תחרות רצינית ל-FIFA של EA.
לפי Konami, המנוע שעליו פועל PES 2015, הוא אותו מנוע שעליו פועל PES 2014, רק שב-PES 2014 המנוע היה בגרסה מוקדמת ולא ממש מפותחת, הפעם – המנוע יציג את הטכנולוגיות שהיו קיימות כבר בדרך הרבה יותר טובה, ויוסיף טכנולוגיות נוספות שיצעידו את המשחק קדימה.
מה שעזר לשיפור המנוע הוא ההתקדמות הטכנולוגית של הקונסולות החדשות, שמאפשרות להגיע לרמות חדשות של ויזואליות ודברים שמשפרים את הגיימפליי במשחק שהיו בלתי אפשריים לביצוע בקונסולות הדור הקודם. הכל מהמראה של השחקנים עד המראה של הקהל והאצטדיונים מנצלים את הכוח והיתרונות של קונסולות הדור הבא ומביאות את חווית הדור הבא לחיים.
השחקנים ירגישו הרבה יותר טוב ב-PES 2015 וכל שחקן ישחק ויראה בדיוק כמו השחקן האמיתי, Konami יצרה מחדש יותר מ-1000 שחקנים מתוך המשחק השנה, על מנת לשפר את המשחק מההתחלה עד הסוף, בנוסף להתאמת סגנון המשחק של השחקנים למציאות, הם יגיבו בצורה מותאמת למציאות גם בעבירות, גולים והחלטות שיפוט, כאשר מצבם המנטלי במשחק משפיע על איך שהם משחקים.
לבסוף נאמר שגם הקהל במשחקים יזכה לשיפור משמעותי, באנימציות ובאפקטים מה שיעניק להם חיים, ויוסיף המון צבע למשחק.

המשחק שצפוי להיות הקאמבק של מותג PES יוצא בסתיו הקרוב ל-Playstation 4 ו-Xbox One, פלטפורמות נוספות אליהן יוצא המשחק טרם הוכרזו,

pes2015-main

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יהיה גם לxbox360

לא משנה מה יוסיפו עדיין FIFA תקדים אותם 3 שנים לפני..

ללא ספק יש בזה משהו, אבל הנסיון מבורך

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x