Xbox One: מיקרוסופט מתכננת לכבוש את יפן

xbox-one-מיקרוסופט-בישראל

ההכנות בעיצומן ונבחרת מיקרוסופט מכינה את הקרקע לכיבוש ארץ השמש העולה, יצליח לה הפעם?

מיקרוסופט מתכוננת לקראת אחת ההשקות הגדולות והמשמעותיות שלה בעידן ה Xbox One. בחודש ספטמבר צפויה הקונסולה להגיע לעוד מדינות ברחבי העולם (ביניהן גם ישראל), כשיפן, הבית של המתחרה הגדולה שלה, סוני, זוכה בימים אלה לשיווק ופרסום די אגריסיבי מטעם מיקרוסופט.

בהתחשב בביצועים החלשים של מכירות הקונסולה הקודמת, Xbox 360, מיקרוסופט לא מוותרת על השוק היפני הגדול והפוטנציאלי שידוע באהבתו לעולם הגיימינג. לאחר שהודיעה החברה על תמיכה רצינית שהיא זוכה ממפתחים יפניים, מיקרוסופט השיקה קמפיין אינטרנטי ראשון בדמות סרטון באורך של למעלה משלוש דקות, שמכיל משחקים בלעדיים של הקונסולה וגם משחקי מולטי-פלטפורמה.

 

למרות שרוב המשחקים בסרטון הם מערביים, במיקרוסופט מאמינים שהשוק היפני פתוח כבר למשחקים כאלה, וכולנו זוכרים את ההצלחה הגדולה של TLOU ביפן.

הנתונים האחרונים בנוגע לתקציב הפרסום של סוני לעומת מיקרוסופט, הציג את העובדה שסוני שופכת על פרסום, הרבה יותר כסף במערב, וכנראה שמיקרוסופט שומרת חלק מהתקציב לשווקים אחרים שבראשם יפן.

הפרסום עובד

הכניסה של מיקרוסופט ליפן בכל הכוח, ועם תקציב מיוחד שמופנה לשוק הדי חדש לה, נותן אותותיו, וכבר ניתן לראות כי מהדורת ההשקה של קונוסולת ה Xbox One נמצאת כרגע בראש המכירות המוקדמות באחד מאתרי המכירות הגדולים ביפן, Yodobashi.

Xbox One, תמשיך את ההשקה המוצלחת ביותר בהיסטוריית ה Xbox ותגיע ליפן, ישראל ועוד 25 מדינות, אחרי ההכרזה על הורדת המחיר (והקינקט) לכדי 399$.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות