בצל גל הפיטורים הענק, מנכ"ל מיקרוסופט: "אני מאמין באקסבוקס"

xbox-one-logo

גל הפיטורים הגדול בהיסטוריה של ענקית התוכנה כולל סבב פיטורים של לא פחות מ 18 אלף עובדים. מה יעלה בגורלה של חטיבת אקסבוקס?

מיקרוסופט תבצע את סבב הפיטורים הגדול ביותר של החברה אי-פעם, לא מעט אנשים יאבדו את עבודתם בשנה הקרובה, 18,000 עובדים שיפוצו ב800 מיליון דולרים, 18,000 האנשים מהווים כ-14% מכוח העבודה העולמי של הענקית האמריקאית.

כתוצאה מהמהלך הדרמטי, במיקרוסופט מדווחים כי היא תרשום הוצאה של בין 1.1 ל-1.6 מיליארד דולרים, ובין 750 ל-800 מיליון מהם ילכו לפיצויים.
זהו המהלך המשמעותי ביותר של מנכ"ל מיקרוסופט  החדש, סאטיה נאדלה, מאז שקיבל את התפקיד ב-4 בפברואר, ואנחנו כאן ב-GamePro קיבלנו דיווח מדברים שנאמרו לעובדי מיקרוסופט מאת המנכ"ל החדש, מחליפו של באלמר:

אני מאמין באקס בוקס. החטיבה הזו היא זהב טהור עם מעריצים נאמנים, נתח שוק, ומותג גלובלי משמעותי.
אני רוצה שלחטיבה הזו יהיה כוח לעשות את כל מה שהם צריכים בשביל להמשיך ולצמוח ולהגיב למה שהשוק רוצה.

"אקסבוקס זה זהב טהור". מנכ"ל מיקרוסופט | מקור NBC

ומי יעזוב את ענקית התוכנה?

רוב העובדים המפוטרים הם עובדי נוקיה לשעבר, אותה מיקרוסופט קנתה, ולמעלה מ-12,000 עובדים שעבדו לשעבר בנוקיה יאבדו עבודתם, למה?, הסיבה היא שנוצרו המון כפילויות באנשי המקצוע לאחר רכישת נוקיה, אל מיקרוסופט התווספו כ-25,000 עובדי נוקיה לשעבר. אין ידוע על השפעת הפיטורים במיקרוסופט ישראל, ולפי נאדלה, המטרה של המהלך היא להעניק סמכויות מעבר למה שהיו עד עכשיו לעובדים במסגרות שונות, ולצמצם את סדר הגודל של החברה, ובכך יווצרו קבוצות עבודה יעילות יותר ומשפיעות יותר.

אז על מה חושב נאדלה?

לפני כעשרה ימים שחרר נאדלה הודעה לעובדיו, ובו אומר:

ביום שבו נכנסתי לתפקיד החדש אמרתי שההתעשיה אינה מעריכה מסורת – היא רק מכבדת חדשנות. בנוסף, אמרתי שכדי להאיץ את תהליך החדשנות, אנחנו חייבים לגלות מחדש את הנשמה שלנו – הליבה הייחודית שלנו

המובייל והענן, אלו שני מנועי הצמיחה העיקריים שמדגיש מנכ"ל מיקרוסופט, ועקב כך, דווח לאחרונה כי החברה תיפרד ככל הנראה מהסטודיו הבידורי של האקסבוקס, זה שהיה אחראי לייצר תכנים טלויזיונים מבוססי משחקים, רק שלא ידוע מה יעלה בגורלם של 200 העובדים במחלקה.

xbox-one-מייצרת-נוזל

כך או כך, אם היו חששות שחטיבת האקסבוקס תיפגע קשות מגל הפיטורים המשמעותי ביותר בהיסטוריה של מיקרוסופט, אפשר להיות רגועים, האקסבוקס כאן כדי להישאר.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לPS4 אין ביצועים יותר טובים מהPC גם אל תשכח שPS4 מריץ עדיין 30FPS ולא ברזולציית 1080P לא קיים משחק על הקונסולה הזו. במחשב יש פי אלף יותר אקסלוסיביים שכנראה אינך אוהב אבל אין סיבה שמשחקי PS4 לא יהיו על המחשב בניגוד לאקסלוסיביים למחשב דוגמת TOTAL WAR שלא יכולים להתקיים על הPS4. הקונסולה הזו היא נחמדה מריצה משחקים נחמד אבל לעולם לא יהיה לה את הגמישות וההיצע שלמחשב יש.

תעשו לי טובה רק ps4 יש להם הכול:
שלט יותר נוח
אקסקלוסיביים יותר טובים (איך שלא רושמים את זה)
ביצועים מעולים
מחיר זול
(ביצועים יותר טובים מPC באותו מחיר ואפילו ממחיר קצת יותר גבוהה)
וכו…

אני זוכר שייצא לי לראות על האקסבוקס 360 את GTA V ו-GRID 2 והדבר הראשון שעלה לי לראש זה "מה זה החרא הזה?". זה היה נראה כ"כ עלוב שהיה בא לי לבכות.
יש לי PC די טוב ושלט XBOX ככה שאני נהנה משני העולמות.

האקס בוקס סתם חארטה
לא הייתי קונה אותו אפילו בחצי שקל מאפן
שאין כמוהו בקיצור הולכים לאבד את הכל
מייקרוסופט, אין ולא יהיה על הסוני פלייסטיישן
כל הזמן, איך אומר המשפט על איכות ושם משלמים כמו בכל דבר בחיים!! תפנימו

אתה נשמע כמו איזה גבר בן 40 בפייסבוק שמטיף על דת, לפי דעתי האקס בוקס היא דווקא קונסולה טובה שהציגו אותה באור שלילי לאור הדברים שמייקרוסופט אמרו על האקס בו….אם זה היה עולה חצי שקל הייתי קונה 40, לפי דעתי יש לאקס בוקס כמה דברים שאין לסוני כמו למשל הפקודות הקוליות אבל בתכלס….שניהם צריכים לעוף מהשוק כדי לפנות מקום לPC (לא, לקנות מחשב גיימינג טוב לא עולה 20,000 שקל).
נ.ב- *מעפן.

אחי אנחנו אוהבים קונסולות אין מה לעשות תמודד
לא נוח לי PC ממש לא אני כמעט עברתי לPC אני מודה לה' כל יום שאני משחק שאני לא בPC באמת שאני אומר את זה מכל הלב אני לא סובל PC ממש לא סובל PC אני בPS4 ואני גאה בזה תגיד מה שבא לך אתה אבל זונת גרפיקה

אתה שונא pc כי אתה בטח לא מבין כלום במחשבים אז אתה ישר רץ לדבר הקל יותר ולא שזה רע זה סבבה אבל האמת יאפשר להשוות את היכולות של הps ליכולות של הpc גם בכוח גם במחירים גם בהתקדמות גם בזה שאתה יכול לשחק במשחקים מכל הזמנים גם שאתה יכול לחבר למחשב גם עכבר ומקלדת וגם שלט סוני ואקס בוקס הכל הPC מתאלה על ה PS AND XBOX זה לא תחרות בכלל

א. אני לא רוצה לשחק במשחקים מכל הזמנים
ב. הביצועים מספקים אותי
ג. אתה יכול אבל עדין זה מעצבן
ד. אין לPC אקלוסיבים שקיבלו 10 מתוך 10 במשך כמה פעמים
(UNCHARTED וTHE LAST OF US)

יש לכם אמנם כמה אקסקלוסיבים בודדים שרובם גרועים כמו למשל RYSE SON OF ROME) אך לPC יש מאות, אם לא אלפים של אקסקלוסיבים נהדרים כמו סדרת CIV הנהדרת ועוד….
זה מצחיק שאתה קורא לי זונת גראפיקה אבל אתה תיהיה הראשון שיתחיל לצרוח לכולם על כמה שהמשחק נראה טוב על הקונסולה ואם מישהו יזכיר את המחשב אתה ישר תגיד: גראפיקה זה לא הכל, אני משחק בשביל המשחקיות" אז תדע לך שגם בזה המחשב לוקח, משחקיות נוחה יותר, חיבור לשלטים של קונסולה, FPS גבוהה, "גמישות" גבוהה….פחחחחח ילד שמנסה להוכיח את עצמו ונכשל

חחחח אני איתך כל מילה בסלעעע XD

10
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x