בקרוב ייחשף רשמית Assassin's Creed לדור הקודם

Assassins-Creed-Comet

יוביסופט בקרוב תכריז על משחק Assassin's Creed חדש שיצא לקונסולות הדור הקודם הפלייסטיישן 3 והאקסבוקס 360, שעל פי השמועות יקרא Comet ויצא לצד Assassin's Creed Unity שנחשף ב-E3 וזכה לתגובות חיוביות.

המידע נמסר על ידי מנכ"ל יוביסופט איב גילמו, שאמר במהלך הועידה הכלכלית של החברה שחדשות רשמיות על הכותר, שעל פי השמועות נקרא Assassin's Creed Comet, יגיעו "בקרוב". גילמו סירב לחשוף דברים נוספים.

כאמור לפי שמועות קודמות, שעלו לצד הדלפות מידע ותמונות על Unity , המשחק Comet יאפשר לשחקנים לשוט בחוף האטלנטי כשהם שולטים בטמפלר.

המקורות תיארו את המשחק כאחד שמתרחש בין AC3 ל-DLC של AC4 שנקרא Freedom Cry (בתמונה למעלה). לשחקנים תיהיה גם אפשרות לבקר בעיר ניו יורק בין שאר יעדים אחרים בחוף המזרחי של ארה"ב.

הדמות הראשית של המשחק היא טמפלר בשם שיי. במסעותיו הוא יפגוש גם את קונור, הדמות מהמשחק השלישי ובנו של קנווי הייטם, בנוסף לשאר דמויות פקטיביות לצד דמויות היסטוריות.

בנתיים, Unity צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי ב-28 באוקטובר, ולצידו, לפי השמועות, Comet, בסביבות אותו חלון יציאה, אך רק לדור הקודם, לא נאמר דבר על גרסת מחשב ל-Comet.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תסתכל על תאריך פרסום הכתבה. בזמן שבו הכתבה פורסמה(11 ביולי 2014) המשחק נודע ברשת כ COMET לא כROGUE. אם תסתכל על כתבות מאוחרות יותר תראה שקוראים לו ROGUE ולא COMET.

זה לא comet זה rogue