דיווח: גוגל רכשה את Twitch במיליארד דולר

Google’s $1B purchase of Twitch confirmed — joins YouTube for new video empire

לאחר שדיווחנו לכם על עניינה של יוטיוב (בראשות גוגל) ברכישת Twitch, אמש אושר על ידי מקורות פנימיים בגוגל וטוייטץ של האתר VentureBeat – גוגל קנתה את הפלטפורמה הפופולרית בעולם לשידור סרטונים בלייב במחיר של כמילארד דולר. 

לאחר כמעט שמונה שנים מעסקת גוגל ויוטיוב בה גוגל קנתה את יוטיוב במחיר של 1.65 מילארד דולר. גוגל לוקחת עוד צעד משמעותי בעולם הסרטונים באינטרנט, ועל פי דיווחים שהגיעו לאתר VentureBeat, גוגל קנתה את Twitch במילארד דולר.

המקורות אמרו שהם לא יודעים הכל על העסקה, כמו המחיר המדויק שגוגל תשלם, או תאריך הכרזת העסקה. אך המקורות יכלו לאשר שהמשקיעים והבעלים של Twitch מרוצים מהעסקה ומהמחיר העצום שקיבלו, מכיוון שהמחיר (כמובן) מכפיל את סכום ההשקעות שהוכנסו באתר בלא מעט.
עוד נאמר, שמי שניהל את העסקה היו ראשי מחלקת יוטיוב בגוגל.

קצת מהמספרים של Twitch, בשנתו הראשונה של האתר, היו בו כ-3.2 מליון גולשים פעילים. כיום באתר יש כ-50 מליון משתמשים פעילים מדי חודש, ויותר מ-1.1 מליון משתמשים שמשדרים סרטונים בערוציהם בכל חודש, משתמשי Twitch צופים בכ-13 מילארד דקות ומעלה של סרטונים בכל חודש. (לשם השוואה, בחודש ביוטיוב נצפים 6 מילארד דקות של סרטונים).

אם הרכישה אכן התבצעה והשמועות יתבררו כנכונות, גוגל שולטת ב-2 פלטפורמות הסרטונים הפופולריות ביותר בעולם, כאשר יוטיוב שולטת בענף הסרטונים שהועלו מראש, ו-Twitch ששולטת בענף הסטרימינג.

נציגי גוגל ו-Twitch סירבו לענות בנוגע לסוגיית הרכישה לכל אתר ששאל אותם, אך אם תהיה התקדמות בנושא, ללא ספק נעדכן. 
מה דעתכם על העסקה, אמת או רק עוד שמועה שקרית? שתפו אותנו בתגובות!

t-m

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות