כשגאווה וגיימינג נפגשים בעידן הדרקון

דוריאן

לראשונה בהיסטוריה של חברת Bioware, היא תציין אבן דרך, בה תוכלו לבחור לשחק בדמות הומוסקסואלית

לאחרונה נחשפה הדמות האחרונה בDragon Age: Inquisition  שניתן לשחק, קוסם שעונה לשם דוריאן  שע"פ Bioware הוא: "הומוסקסואל במלוא מובן המילה" (Fully Gay) בכל ההיסטוריה של הסטודיו. כאשר שוחח על יצירת הדמות, הסביר הכותב דויד גיידר שהוא מודע שיהיו אנשים שיראו את הדמות כשנויה במחלוקת, בגלל המיניות שלו ליצור את דוריאן היה "חוויה אישית ביותר".

דוריאן  הוא הומוסקסואל, למעשה הוא הדמות ההומוסקסואלית ביותר שאי פעם הייתה לי את ההזדמנות לכתוב

גיידר מסביר

זה מוסיף צד חדש ומעניינן לסיפור הרקע שלו, כאשר מתחשבים בזה שהוא מגיע ממקום ש"שלמות" זה המסכה שכל קוסם שם וכל דבר שסוטה מן השלמות הזו הוא מבייש וצריך להיות מוסתר. סירובו של דוריאן להשתלב בחברה הזו מצטיירת כעיקשית וחסרת תכלית, מה שתרם למעמד שלו כמנודה.

אני מניח שהצד הזה שלו דוריאן יגרום לו להיות שנוי במחלוקת בחלק מן המקרים, אבל שמחתי לכלול את זה.  זה הפך את הכתיבה על דוריאן לחוויה אישית ביותר בשבילי, אני מלא תקווה שזה יהפוך אותו לדמות שהשחקנים יאהבו בסופו של דבר.

dragon-age-inquisition

דוריאן הוא מנודה מן החברה מרצונו החופשי , אבל רק בכך שהוא בחר לא לחיות ע"פ ציפיות החברה בה הוא חי. ישנם אספקטים רבים שנהניתי לחקור, ושלא הייתה לי הזדמנות לממשם עם דמויות אחרות.

בחורים קשוחים וביסקסואלים כבר היו קיימים בעבר במשחקי Bioware, דוריאן תופס את מקומו כפורץ הדור, כדמות ההומסקסואלית הראשונה במשחקי Bioware. למרות שב-Mass Effect 3 סמנטה וסטיב היו הומוסקסואלים לא היה ניתן לשחק בהם.
ובעוד שב-Star Wars: Knights גו'האני הייתה לסבית(אך בעיה בקוד הפכה אותה בהתחלה לביסקסואלית).

מוקדם יותר השנה, גיידר מימש את ההזדמנות לדבר על דמויות ראשיות הומוסקסואליות, והסביר כי למרות התנגדות מקבוצות שונות בקהילה, לא היה הרבה להכליל, וזה בהחלט היה שווה, כך שמי שמרגיש בודד ולא אנשים כמותו – מוצגים במשחק ויכולים להרגיש נתמכים.

מקור IGN

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

comment image