המולטי של CoD: Advanced Warfare ייחשף באוגוסט

COD-Advanced-Warfare-Multiplayer-will-be-playable-at-Gamescom

Gamescom 2014 יהיה האירוע שיחשוף את המולטיפלייר של Call of Duty: Advanced Warfare, שהולך להיות "מהיר וזורם יותר מאי פעם"

Major League Gaming, למי שלא מכיר, הוא ארגון הספורט האלקטרוני המקצועי(eSports מהידועים בעולם. הטורנירים המפורסמים שהחלו כבר לפני עשור כללו משחקים כמו היילו לדורותיו, Rainbow Six: Vegas וכמובן קול אוף דיוטי שהחל את דרכו הטורנירית עם המשחק הטוב ביותר בסדרה Call of Duty 4: Modern Warfare.

סרטון חדש של MLG חושף כי המולטי של CoD: Advanced Warfare יוצג לראשונה באירוע Gamescom 2014 שיתרחש בקלן שבגרמניה, בין התאריכים 13-17 לאוגוסט, אבל את זה שהמולטי ייחשף לעולם באוגוסט אנחנו כבר יודעים, כי אני חותם את רוב הכתבות שלי על המשחק הבא בסדרה, עם חודש אוגוסט.

מהירות, זרימה ומיומנות

מעבר לעובדה ש Advanced Warfare MP ייחשף באירוע הגיימינג הגדול של אירופה, בסרטון נזרקו כמה רמזים על המולטי: הוא הולך להיות מהיר יותר מכל משחק קול אוף דיוטי, זורם יותר וכזה ששם את המיומנות בראש סדר העדיפויות של הפיתוח, כלומר סקיל הוא ערך עליון, שזה אחלה. (דקה 0:40)

לי יש בעיה עם זה שאין הגבלת מהירות בכותרים האחרונים בסדרה, ואני מבין מאיפה זה מגיע (רמז: MLG). גוסטס אמנם האט מעט את קצב המשחק,אך קודמו, בלאק אופס 2, לא שבר רק שיאי מכירות בזמנו, אלא גם היה סופר מהיר ונתן הרגשה של חיילים שנעים על סטרואידים, ואני פחות מתחבר לזה.

זה רק נראה כמו קרייסיס 2.5
זה רק נראה כמו קרייסיס 2.5

מקור: charlieintel

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אה באמת שאלתי את עצמי
איפה ההכרזה של המולטי הגרוע של השנה

mlg?

כן.
אחת מליגות המשחקים הגדולה ביותר בעולם

אה תודה לא ידעתי (: