Bioware תחשוף משחק חדש ב-Gamescom

bioware-tease-new-game-reveal-for-gamescom

האולפן מאחורי Dragon Age ו-Mass Effect מתכנן להכריז משחק חדש לחלוטין, שנודע לנו על קיומו בעבר, ככל הנראה המשחק נקרא Shadow Realms אם להבין מתוך שם התמונה שנשלחה במייל לעיתונאים, ועל פי הידיעה שבמרץ EA רשמה סימן מסחר למשהו בשם Shadow Realms.

אתר הטיזר שהוקם לכבוד החשיפה, בשם You've-been-chosen.com, כותב: "הזמן קרב, הם צופים, הכוח שלכם עולה, קולון, גרמניה, אתם נבחרתם." גיימסקום 2014 תתרחש מה-13 ועד ה-17 באוגוסט. EA כמובן תקיים את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה בגיימסקום

ההכרזה הזו מצד Bioware אינה מפתיעה כל כך למי שעוקב אחריהם, בספטמבר 2012 המנהל הכללי של האולפן באדמונטן ומונטריאל בקנדה אהרון פלין אישר IP חדש לחלוטין שנמצא בפיתוח לצד משחק Mass Effect נוסף, הIP החדש נמצא בפיתוח מאפס ומשתמש "בטכנולוגית גיימינג חדשה לחלוטין"

גם Dragon Age ו-Mass Effect התחילו כמשחקים יחידים וגדלו ליקומים עצומים, אבל אנחנו לא עוצרים שם. בזמן שקייסי [האדסון] ממשיך לפקח על הפיתוח של פוריקט ה-Mass Effect הבא שלנו, הוא וצוותו בונים את החזון שלהם למשחק חדש לחלוטין שמתרחש ביקום בדיוני, בנוי מההתחלה עם טכנולוגית גיימינג חדשה לגמרי" – אהרון פלין

כאמור, מקודם יותר השנה EA רשמה סימן מסחר בשם Shadow Realms שכנראה מדובר בשם המשחק החדש. לבנתיים, הנה הטיזר "סיוט" שפורסם במהלך קומיקון שסגר את שעריו אתמול.

נראה ש-Bioware מתחילה להרים את עצמה לאחר תקופה קשה, 3 משחקים שספגו ביקורת נוקשה מצד קהילת המעריצים שהיא בנתה במשך שנים עוררו את האמון בה. זה התחיל עם Dragon Age 2, והמשיך כמו אפקט דומינו לעבר Star Wars The Old Republic ולבסוף עם Mass Effect 3, שניים מהמשחקים האלו ספגו ביקורת על היותם לא מחדשים ולא מספקים מספיק תוכן כדי שיהיה שווה להמשיך לשחק בהם, והשלישי ספג מכה קשה עבור הסוף שלו שלא לוקח בחשבון את העלילה של שקדמה לו.

מאז 2011 התרחשו המון שינויים בחברה, 2 מייסדיה עזבו בשל הלחץ התקשורתי וסדרי העדיפויות השתנו (Dragon Age 3 נדחה בשנה, SWTOR הפך למשחק חינמי וכו') כיום נראה שהחברה שוב על דרך המלך לאחר תגובות חיוביות לDragon Age Inquisition וחשיפת IP חדש מאז Dragon Age Origins. אבל האם החברה תוכל להמנע ממשבר נוסף? רק הזמן יגלה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות