הכירו את אליז הטמפלרית מ Assassin's Creed: Unity

אליז הטמפלרית ("הלוהטת") נחשפת בטריילר החדש של יוביסופט, בה נראה גיבורנו ארנו דוריאן המתנקש מנסה להצילה רגע לפני ש…

יוביסופט חושפת טריילר חדש שנושא את השם "ארנו מאסטר מתנקש" שמציג את המירוץ שלו נגד השעון לעבר טמפלרית בשם אליז (Elise), שנקלעת לצרה צרורה ונמצאת על סף הוצאה להורג כשמסביבה המון פריזאי זועם שמבקש לשים לה סוף, ימי המהפכה הצרפתית:

https://www.youtube.com/watch?v=kXYDm49ws0Y

אמנם ארנו מניף את החרב רק בשביל לחתוך את החבלים שהיו קשורים סביב אליז, על מנת לשחרר אותה ולהצילה, אבל הטריילר מצליח להציג גם בתחילתו אפשרות שארנו עומד להרוג אותה בעצמו. ארנו דוריאן, הוא כידוע בצד המתנקשים ואליז היא בצד השני של הטמפלרים, נראה כי נוצר איזשהו קשר בין ארנו לאליז, אולי רומן (?).

מאז חשיפת המשחק, יוביסופט היתה תחת ביקורת, בעיקר מהמעריצים, על כך שהחברה לא מביאה לסדרה דמות ראשית ממין נשי, ואולי הדמות של אליז, שעדיין לא תהיה כזו שניתן לשחק, היא סוג של פשרה למעריצי הסדרה.

אססינס-קריד-אליז-טמפלרית

יוביסופט גם הודיעה כי פסלון בדמות הטמפלרית, שזוכה לשם The Fiery Templar (הטמפלרית הלוהטת) מוצע למכירה בהזמנה מוקדמת, לכל מעריצי הסדרה, שיזכו גם לפגוש את דמותה בנובלה הבאה של הסדרה.

acu-elise-figurine-packshot

Assassin's Creed: Unity ישוחרר ב28 לאוקטובר ל-Xbox One, Playstation 4 ולמחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הנה צדקתי דחו!!!

יש לי הרגשה שידחו או את assassin's creed unity או far cry 4 למחשב לצורך ליטוש המשחק.
הם צריכים להבין שככה הם מאבדים לקוחות הם צריכים לדעת ברגע שאתה אומר משהו זה אמן לא משנים תאריך כמו ב-watch dogs שגם ככה בא עם באגים ולא ראיתי שום ליטוש אלה הורדה בגרפיקה הם צריכים לקחת לצומת ליבם את זה.

אם הם דחו את וואצ דוגס והוא יצא עם באגים, תחשוב עם כמה באגים הוא היה יוצא אם לא היו דוחים אותו ובמציאות הם לא מאבדים לקוחות ע"י דחייה. כל עיכוב לטובה

בכל מקרה תמיד יהיו באגים ויוציאו פאצ'ים לתיקון. מה שחשוב לשחקני PC זה בעיקר שהפורט יהיה טוב והמשחק ירוץ ברמה שמותאמת לחומרה. על כל השאר אפשר להתווכח אלא אם זה משפיע באופן מהותי על המשחקיות.

מה עם aveline de grandpré?
היא לא נחשבת לדמות נשית ראשית בסדרה?

לא ראיתם את הטריילר עד הסוף. רואים שהוא שיחרר אותה.

מה הקשר?
האתר הישראלי הייחיד שתב את שמה הצרפתי נכון- אליזז!