בעוד יומיים ארצות הברית תחגוג את יום העצמאות שלה, אבל החגיגות כבר התחילו ב-GTA Online, עם עדכון חדש באווירת החג.

גולת הכותרת של העדכון היא ללא ספק ה-Monster Truck החדשה שהוסיפו למשחק, היא נקראת Liberator והיא מכוסה כולה בצבעי דגל ארצות הברית, כלי רכב נוסף שהגיע למשחק בעדכון הוא האופנוע – Soveregin שגם הוא צבוע בצבעי דגל ארצות הברית. בנוסף לכלי רכב, נוספו למשחק שני כלי נשק – הראשון הוא ה-Musket, אחד כלי הנשק ה"עתיקים" ביותר, נשק ממש חזק ויש לציין שהוא מרגיש ממש טוב במשחק, החיסרון שלו הוא שכמו במציאות, הטעינה שלו לוקחת זמן ולאחר כל ירייה יש לטעון. הנשק המרכזי הוא אחד הנשקים היותר מרעננים שנראו בעולם הגיימינג לדעתי – משגר טילים שבמקום טילים יורה זיקוקים, אומנם הוא לא חזק כמו ה-RPG אבל הוא ללא ספק מהנה.

עם הכלי נשק והנשקים, נוספו עוד שבעה בתים שניתנים לקנייה – לראשונה יש בתים פרטיים בניגוד לכל הדירות שיצאו עד עכשיו שהיו בבניין, חלק מהבתים הם באזור מחוז בליין וחלקם בהרי ווינווד (שכונת הוילות של לוס סאנטוס), יש  עוד בית אחד באזור דרום לוס סאנטוס באזור החברים של CJ החבר היקר שלנו מ-San Andreas.
גם בהופעה רוקסטאר נתנה לנו מספיק אמצעים כדי להיכנס לאווירת החג, עם חולצות חדשות שכולן כמובן Made In USA, תסרוקות סמליות מהעבר של ארצות הברית ומסכות חדשות שמציגות חיות סמליות לתרבות הבריטית.

באווירת הקרנבל של ה-4 ביולי, סוף סוף באונליין ניתן לעלות על הגלגל הענק והרכבת הרים לאחר שהאופציה הזאת לא הייתה זמינה קודם באונליין (הדבר הראשון שעשיתי כשנכנסתי למשחק זה לבדוק את זה עם חבר, הרכבת הרים הייתה ריגוש לא מהעולם הזה ועל הגלגל ענק לא הצלחנו לעלות מה שהוביל למותו של מפעיל המתקן, #GTA)
ואיך אפשר לחגוג יום עצמאות בלי זיקוקים?!  בחנות הנשקים ניתן לקנות זיקוקים ממספר סוגים שונים בשלושת צבעי דגל ארצות הברית, ולהכין מופע זיקוקים מרהיב כאשר שמים את הזיקוקים על הרצפה ומסמנים להם לאחר כמה שניות לפעול, מה שמאפשר לכל אחד לעשות את מופע הזיקוקים שהוא רוצה לבד או עם חברים.
הקאץ'? זהו עדכון מיוחד, מה שאומר שאת כל מה שניתן לקנות, ניתן לקנות רק עד אמצע יולי (תאריך מדויק יפורסם בהמשך), ולאחר מכן תמחק אפשרות הקנייה, אם תקנו את הדברים עד אז הם כמובן יישמרו לכם ותוכלו להשתמש בהם תמיד. לכן מומלץ מאוד לאסוף כמה שיותר כסף ולקנות את כל מה שהעדכון מציע אם אתם רוצים אותם עד אמצע יולי.

בנוסף לכל הדברים שנוספו למשחק, נוסף פיצ'ר אחד יותר יבש ולא באווירת הקרנבל של ה-4 ביולי, אך ללא ספק אחד הפיצ'רים הכי מקלים במשחק – On Call Matchmaking, מה שמאפשר לאשר הזמנות למשימות, אך השחקן שאישר את ההזמנה יוכל להישאר ב-Free Mode עד שהמשימה מלאה בשחקנים, מה שיוריד דרסטית את זמני ההמתנה למשימות ויקל מאוד על השחקנים.

Gta-online-4th-july-main

בקרוב יפורסם על איבנט שקשור בעדכון החדש, נעדכן כשהוא יגיע, מה דעתכם על העדכון? שתפו אותנו בתגובות! 

[divider]