המשחק שיציג את הסיפורים האישיים של מלחמת העולם הראשונה



משחקים על מלחמות יש לנו בלי סוף, ממלחמות שלקחו חלק בהיסטוריה עד מלחמות במציאות אלטרנטיביות, כל המשחקים האלו מציגים לנו דבר אחד, חייל שרץ ויורה בכל חייל מהצד השני שעומד בדרכו, האם יימאס לנו מהרוטינה הקבועה של לרוץ ולירות בעתיד הקרוב או הרחוק? אין לדעת. אך סוף סוף מגיע משחק שמציג לנו את אחת המלחמות הגדולות שידע העולם כמו שצריך להציג אותה, המשחק הזה הוא Valiant Hearts: The Great War מבית Ubisoft.

כן, יצאו משחקים על מלחמת העולם הראשונה, אך כולם היו על אותו עקרון, קח נשק תרוץ ותירה בכולם (וגם הם עשו את זה רע, ממש רע). אך האם זה מה שיש לספר על מלחמת העולם הראשונה? המלחמה שקטעה באכזריות אזרחים מאורח החיים שלהם וזרקה אותם לשדה הקרב בלי התראה מוקדמת, בלי רמז לזה שהחיים שלהם ושל קרוביהם הולכים להפוך לסיוט ברגע. אף משחק לא סיפר את הסיפור של האנשים שנזרקו למלחמה, והמשחק הזה צפוי להעביר לנו את הסיפורים שאנחנו פחות מכירים ממלחמת העולם הראשונה, ולפי מפתחי המשחק, בדרך שתשבור לנו את הלב ותגרום לנו לדמוע.

המשחק יציג לנו 5 חיילים ו..כלב, ממחנות שונים במלחמה, שבדרך כלשהי סיפורם מתחבר כדי לעזור לחייל גרמני לחזור אל אהובתו. הראשון הוא אמיל, אסיר מלחמה שמקלף תפוחי אדמה בשביל הגרמנים, השני הוא "פרדי בעל המזל" – מתנדב בצבא האמריקאי שתמיד מצליח למצוא את דרכו מחוץ לסכנה, אנה – חובשת שמתעסקת כל היום בדם ומראות מזעזעים, גורג' – חייל בריטי ששיקר על כך שהוא יודע לטוס וקארל – חייל גרמני ששבוי במבוך הלא נגמר של תעלות המלחמה ומחפש את מארי אהובתו. לכל דמות תהיה יכולת מיוחדת, יכולות שבמוקדם או מאוחר יעזרו לדמויות האחרות למצוא את דרכן בשדה הקרב האפרורי והמדכא של מלחמת העולם הראשונה, ויתנו לדמויות תקווה. לכולן דרך אגב, יתחבר אותו הכלב, שצפוי להיות הדמות המקשרת העיקרית בין הדמויות במשחק וליצור את מערכת היחסים בינהן בדרך הכי מרגשת שאפשר.

המשחק הוא של UbiArt Framework, הסטודיו מבית Ubisoft שאחראי על Rayman: Origins ,Rayman: Legends ולאחרונה גם Child Of Light, הסטודיו צפוי לעשות מה שהוא עושה כי טוב, ולהביא לנו משחק מדהים שצויר כולו על ידי אומנים וללא עזרת מחשב ושוב להדהים אותנו עם העומק המדהים שהם נותנים לעולמות בני 2 מימדים. בנוסף לעיצוב שצפוי להדהים, הסטודיו המפתח לקח את המשחק מאוד ברצינות כמו שנראה בסרטון יומן המפתחים שהם עשו, בו מתוארת הדרך אותה המפתחים עשו כדי להגיע לסיפור המושלם, המפתחים הלכו לארכיון של מדינות שהיו שותפות במלחמה וקראו מכתבים שנשלחו לחיילים, הם קראו סיפורים תיעודיים על מהלך המלחמה וקיבלו תמונת מצב על כמה מהאישיות שלקחו חלק במלחמה, זאת על מנת לעשות את הסיפור הכי נוגע שאפשר.

בניגוד לעיצוב שקיבל המון במה, על הגיימפליי פחות דיברו בסטודיו המפתח של המשחק, אך ידוע לנו שהמשחק יהיה משחק הרפתקאות שישלב אתו המון פאזלים, בנוסף נאמר שהכלב במשחק יהיה עזרה גדולה לשחקנים במהלך הפאזלים והוא יהיה חלק בלתי נפרד מפתרונם. עוד בעניין הכלב, הבטיחו שהוא יהיה הגורם המקשר בין הרגשות למשחקיות במשחק, והוא יגלם את  הדמות של הילדים בתקופת המלחמה ויעביר נאיביות ותקווה לשחקנים למרות המצב האפור והקשה בו הם נמצאים, זה כל מה שנאמר על הגיימפליי, האם זה מדאיג? קשה להאמין, הפאזלים צריכים להיות ממש רעים כדי לאכזב, ואני לא רואה דרך בה יוביסופט הורסים את השם של הפלטפורמים הדו מימדיים האחרונים שלהם, ועוד במשחק הם כל כך הרבה פוטנציאל.

כל המדובר עליהם למעלה הופך את המשחק לאחד המשחקים שלו אני מחכה עם הכי הרבה ציפייה השנה, כאחד שחובב משחקים קטנים עם עלילה מדהימה שבנויה על שיתוף פעולה (דוגמת Thomas Was Alone ו-The Cave), אני מאמין ש-Valiant Hearts הולך לספק את הסחורה בצורה מצוינת, והוא לא יאכזב אף מעריץ של הפלטפורמרים של Ubisoft, או כל קונה שישים ידו על המשחק.

המשחק יוצא ב-25 ליוני של השנה (2014) למחשב האישי, Playstation 3, Playstation 4, Xbox One ול-Xbox 360, וביקורת עליו מאתנו תגיע, עד אז נעביר את הימים הנותרים בהמתנה ותקווה למשהו מרענן קצת בעולם הגיימינג שלנו.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני חייב לקנות את המשחק הזה !

המשחק הזה…אני לא יודע איך להסביר, אבל משהו בזה מזכיר לי את סבא רבא שלי