סוני חושפת: Uncharted 4: A Thief's End

אחרי טיזר ראשוני בנובמבר של שנה שעברה, סוני ונאוטי דוג חושפות באופן מלא את הכותר הבא בזיכיון Uncharted: קבלו במחיאות כפיים את Uncharted 4: A Thief's End, אקסלוסיבי לפלייסטיישן 4 שיגיע שנה הבאה.

חיכינו לזה. מהשנייה האחרונה של הטיזר המקורי חיכינו לרגע שנאוטי דוג תחשוף מה יהיה הכותר הבא בסדרת Uncharted. סוני גם חיכתה לרגע הזה, והשאירה את האס הקטן שלה לסוף. רגע לפני שמסיבת העיתונאים הסתיימה, סוני שחררה טיזר קטן למשחק.

הטריילר החדש מציג בפנינו את נייתן "נייט" דרייק", כעת מעט מבוגר יותר; הוא נראה פצוע, עייף ומבולבל, מתעורר על גדות הנער של אזור מיוער. יש לו אקדח קטן איתו, וברקע אנחנו שומעים שיחה בינו לבין ויקטור "סאלי" סאליוואן מהמשחקים הקודמים. דרייק טוען את האקדח שלו והולך לתוך היער, כאשר המצלמה זזה וחושפת גרדומים שבחלקם נמצאים שלדים נרקבים. המסך חותך לשחור ואנחנו נחשפים לשם המשחק: אנצ'רטד 4: סופו של גנב.

הדיאלוג בין נייט לבין סאלי מוביל למספר השארות: יכול להיות שזה המשחק האחרון בסדרה. יכול להיות שזה המשחק האחרון בו יופיעו שתי הדמויות. יכול להיות שהכל בלוף אחד גדול ונזכה לראות משחק המשך בעוד כמה שנים. הכיוון לא ממש ברור, למרות שנראה שהמשחק מתכנן להיות אפל יותר מקודמיו.

בחודשים האחרונים דברים לא קלים עברו על נאוטי דוג: איימי הנינג, יוצרת סדרת Uncharted, עזבה את החברה, ואחריה עזבו גם ג'סטין ריצ'מונג (הדירקטור של Uncharted 3: Drake's Deception) וטוד סטאוויק (הקריין של הטיזר המקורי). בואו נקווה שהעזיבות האלה לא השפיעו על המשחק.

דרייק, תתעורר! זמן המשחקים הגיע!
דרייק, תתעורר! זמן המשחקים הגיע!

Uncharted 4: A Thief's End ישוחרר במהלך 2015, כאקסלוסיבי לפלייסטיישן 4.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הייתי מעדיף משחק חדש לגמרי,
the last of us היה מדהים ואנחנו מכירים כבר מספיק טוב את uncharted