יוביסופט מכריזה על כותר חדש לסדרת The Settlers

Ubisoft הכריזה על כותר חדש בסדרת משחקי האסטרטגיה – בניית ערים שלה בשם The Settlers: Kingdoms Of Anteria עם טריילר סינמטי.

Ubisoft הכריזה על משחק חדש בסדרת The Settlers שמפותחת על ידיי הסטודיו הגרמני Blue Byte. למי שלא מכיר את סדרת המשחקים, המשחק The Settlers הוא משחק סימולציית בניית ערים עם אלמנטים של אסטרטגיה בזמן אמת, המשחק החל את דרכו על הקומודור אמיגה ב-1993 (ועל ה-IBM PC ב-1994), המשחק נחשב למהפכה של ממש באותה תקופה והוא הביא לעולם דברים שלא נראו קודם בשני הז'אנרים, מאז יצאו עוד תשעה כותרים בסדרה במהלך השנים, מתוך התשעה, שניים הם Remakes (שאחד מתוך ה-Remakes זמין רק בגרמנית), אחד הוא משחק דפדפן. הכותר האחרון שיצא בסדרה (בלי להכליל את משחק הדפדפן) הוא The Settlers 7: Path to a Kingdom, הוא יצא ב-23 למרץ 2010 למחשב האישי וזכה לממוצע ביקורות של 79.
על המשחק הבא בסדרה – The Settlers: Kingdoms Of Anteria לא ידוע יותר מדיי חוץ מזה שהוא ישוחרר עד סוף השנה (2014), השאלה הגדולה בנוגע למשחק האם הוא יהיה Free To Play או לא, לאחר שהמשחק האחרון בסדרה היה משחק דפדפן וזה יכול להצביע על שינוי במנטליות הסטודיו המפתח ו-Ubisoft לגביי המותג. נעדכן על כך בהמשך, לבנתיים, הנה הטריילר הסינמטי שיצא למשחק:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות