הכינו ארנקים: מבצעי הקיץ של סטים כבר כאן!

steam-summer-sale-2014-kicks-of

הרגע לו חיכיתם, הימים בהם חסכתם כמה סנטים, ועכשיו אפשר להתחיל לבזבז! מבצעי הקיץ הגדולים של סטים החל וכמיטב המסורת, מספר משחקים שווים ומעניינים כבר ביום הראשון

כמדי שנה, מגיע החום הכבד, החום שלפני תקופת החגים בהם משוחררים בדר"כ המשחקים הגדולים של השנה, אך לפני שזה קורה, ואיך שמגיע חומו של הקיץ באמצע יוני, מבצע הקיץ הגדול של סטים יוצא לדרך, וייערך בין התאריכים 19-30 ליוני.

היום הראשון של המבצע, מביא איתו כמה משחקים שאם אין לכם אותם, זה הזמן לאסוף לספרייה שלכם: פאר קריי 3 ב 26 שקלים? שחקו בו לפני שיגיע הפרק הבא.

דה וויצ'ר 2 במחיר מצחיק של 14 שקלים? יש לכם כמה חודשים טובים להבין על מה כל הרעש של הסדרה, לפני שישוחרר הפרק השלישי, The Witcher 3.

וזה לא הכל, Day Z , משחק ההישרדות/זומבים המדובר, יכול להיות שלכם במחיר של 87 שקלים.

הזמנה מוקדמת של המשחק שהיה עד לא מזמן אקסלוסיבי לאקסבוקס וואן, הלא הוא Dead Rising 3, מקבל הנחה נאה ונמכר במחיר של 130 שקלים.

רשימת המשחקים שבמבצע ליום הראשון:

בנוסף למבצעים הראשיים, סטים גם מציעה מבצעי פלאש לזמן מאוד מוגבל (כל 8 שעות): הוטליין מיאמי בדולר וחצי, מירור אדג' במחיר של 5$ , המשחק DMC במחיר 12.5 וגם הפרק האחרון בסדרת דד-איילנד שעולה 5$:

סטים מבצעי פלאש

משתמשי Steam יכולים גם להצביע לבחירת הקהילה המסורתית של מבצעים, אבל במקום לבחור משחקים מסוימים, הם יכולים לבחור באחת משתי חבילות משחקים בנות 4 כותרים.

"summer adventure"

כמו עם מכירות קודמות, סט מיוחד של כרטיסי מסחר זמינים במתכונת של 'קיץ של הרפתקאות', כרטיסים תקבלו ככל שתשתתפו יותר בבחירות הקהילה, או תבצעו קניות בסך של מעל 10 דולר מהחנות.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות