על הכוונת ברשת עם סנייפר עילית 3

Sniper-Elite-3-MULTI

בעוד מעריצי המשחק הקודם מחכים בקוצר רוח ליציאת Sniper Elite III , המפתחת Rebellion שחררה היום טריילר ובו פירוט על אודות מצבי המשחק מרובי המשתתפים

המשחק יציג מצב משחק תחרותי אשר יעודד את השחקנים להשתמש בתנאי השטח ובהרבה ערמה על מנת לגבור על יריביהם בקבוצות (עד 12 שחקנים) או כיחידים. יהיו חמישה מצבי משחק תחרותיים אשר (על פי הטריילר) ינועו בין TDM קטלני ומהיר לבין משחק 1v1 מותח במיוחד. כמו כן יהיה במשחק מצב קואופרטיבי בו שני שחקנים ישתפו פעולה על מנת לצלוח את המשימות הקשות יותר ובו לכל שחקן יינתן תפקיד ייחודי ואחריות שונה. אם רשימת מצבי המשחק נשמעה לכם מוכרת, אינכם טועים! רבים ממצבי המשחק היו קיימים במשחק הקודם בסדרה (Sniper Elite V2) ונותר רק לקוות כי Rebellion תרענן מעט את החומר הקיים היום. צפו בטריילר החדש:

בלא חדשות נוספות על המערכה לשחקן יחיד, כל שידוע הוא שהמשחק ימשיך לעקוב אחר סיפורו של קארל פיירבורן צלף (וטכנאי הרנטגן) מצטיין במלחמת העולם ה-II. לאחר הביקור בלב גרמניה במשחק הקודם, נזכה לירות בכל מה שזז בצפון אפריקה בה נלחמו בעלות הברית כנגד צבא איטליה ופלוגותיו של רומל "שועל המדבר". המשחק ישוחרר באירופה ב-27 ביוני למחשב האישי ולקונסולות Xbox On e,PS4 ,Xbox 360 ,PS3.

לרוכשים מראש מובטחת חבילת הרחבה חינמית בה פעם נוספת נלמד את היטלר לא להתעסק עם גיימרים…

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אהבתי את ההומור, שנון.

תודה רבה על הפרסום!!!
(אז בעצם הם לא חידשו פה הרבה :/ )