המוג'ו של Mad Catz הולך וגדל

Mad-Catz-MOJO

חדשות טובות לכל מי שעוקב אחרי שירותי סטרימינג למשחקי וידאו- הM.O.J.O, קונסולת האנדרואיד של חברת מד קטץ קיבלה שידרוג משמעותי בדמותו של שירות הסטרימינג OnLive.

כל מי שעוקב אחרי ההתפתחות של שוק הקונסולות הביתיות יודע שהדבר החם הבא הוא לאו דווקא פיסת החומרה החדשה והעוצמתית ביותר, אלא דווקא סטרימינג (האפשרות לשדר משחק ממחשב אחד אל השני). שירותי הסטרימינג הצצים בתקופה האחרונה, כמו גם הקונסולה הניידת של Nvidia, ושירות הIn-home Streaming של וואלב, כולן מצביעות על יעד אחד- עולם שבו משחק אחד יכול להיות משוחק בכל מחשב, מסך טלוויזיה, וטאבלט בבית, ואף מחוץ לבית, ללא צורך בחומרה הנדרשת על מנת לשחק במשחק.

מד קטץ החליטו לקחת את החזון הזה צעד אחד קדימה, ובשיתוף פעולה עם OnLive, שירות המאפשר לשחק משחקים בהשכרה דרך האינטרנט על כל מחשב, פיתחו והתאימו את אפליקציית האנדרואיד של השירות במיוחד בשביל קונסולת הM.O.J.O. המשמעות של צעד זה הוא שכעת הקונסולה הקטנטנה (והזולה יחסית), תהיה מסוגלת לעמוד ראש בראש עם מיטב הקונסולות הביתיות, כמו גם המחשב הביתי, זאת בהנחה שתסכימו לשלם את התשלום החודשי אותו OnLive דורשת כדמי מנוי.

מד קטץ מראה פעם נוספת את יכולתה לחשוב מחוץ לקופסא. המוג'ו החלה את דרכה כקונסולת אנדרואיד בלבד. היא אמנם נחשבת לאחת מקונסולות האנדרואיד הטובות ביותר בשוק כיום, אך עד עתה היא רק הייתה מסוגלת להריץ משחקים אשר כל טלפון נייד היה מסוגל להריץ. אך עם התוספת של שירות OnLive, והיכולת להציג תוכן ברזולוציית 4K, אשר התווספה לה לאחרונה, המוג'ו הופכת לחבילה אטרקיבית הרבה יותר.

ספרו לנו מה דעתכם על המוג'ו של מד קטץ בתגובות.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות