Halo: The Master Chief לא ישוחרר לאקסבוקס 360. ומה עם ה PC?

Halo-The-Master-Chief-Collection-on-PC-Not-Ruled-Out-by-343-

האוסף "היילו- המאסטר צ'יף" שהוכרז בתערוכת E3 2014 לא ישוחרר לקונסולה הקודמת של מיקרוסופט. הסיבה: היא לא עומדת הקריטריונים הטכניים של המהדורה המיוחדת

מיקרוסופט משאירה אולי מקום של תקווה לשחקני המחשב כשהיא מבטלת לחלוטין את גרסת האקסבוקס 360 בשל בעיות טכניות שהיא מציבה בפני המפתחים, ובראשם, משקלו הפיזי ודרישות עיבוד.

לאין ספק כי אחת מההכרזות הגדולות ביותר שמיקרוסופט הנפיקה במסיבת העיתונאים שלה ב-E3 2014 בשבוע שעבר היה Halo: The Master Chief Collection, חבילה מיוחדת הכוללת את היילו 4, הכותר האחרון בסדרה, וגם את הכותרים 1 Halo, 2, 3, כולם מלוטשים ומותאמים לאקסבוקס וואן.

מאז ההכרזה, התעוררו לא מעט שאלות מצד בעלי קונסולת אקסבוקס 360, שרצו לדעת אם גם הם יזכו לקבל גרסה של האוסף. חברת 343 תעשיות שחררה סוף סוף מספר הצהרות, באמצעות Halo Waypoint ששופכים אור על הסיכויים לראות את האוסף בפלטפורמות האחרות.

ואולי תבוא איזו נחמה (ואולי לא)

בראש ובראשונה, החברה לא שוללת כרגע את גרסת המחשב של האוסף, לעומת שלילת גרסת האקסבוקס 360:

ההתמקדות הנוכחית שלנו היא על שחרורו של Halo: The Master Chief ל XOne

 

Halo-The-Master-Chief-Collection

החברה הודיעה כי היא מחוייבת להביא את החוויה המלאה והמהנה של היילו האוסף החדש, לקונסולה החדשה, שזה אומר שרתים ייעודיים, ממשק אחיד, נאמנות חזותית, וקצב של 60 fps (פריימים לשניה). לגבי ה X360:

אין לנו תוכניות להביא את המשחק ל-Xbox 360 שכן גודל המשחק, תכונות משופרות ומפרטים טכניים פשוט לא יכולים לתמוך בה

אז אולי זה משאיר את הדלת פתוחה למאסטר צ'יף להגיע אלינו למחשב, אחרי כמה שנות גלות ארוכות, כי אם משחק השקה ל X1 יכול, גם הוא מסוגל…

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x