זה חייב להיות ה A.I. הגרוע של השנה

Enemy front משחק יריות גוף ראשון

אל תתרשמו יותר מדי מהבחור שמחזיק mp40 בתמונה למעלה, עוד נחזור אליו ברגע האמת

משחק יריות מגוף ראשון, מלחמת העולם ה-2,  הד שוטס לראשי נאצים, מנוע גרפי של המשחק קרייסיס 3, מה עוד אפשר לבקש ממשחק יריות חדש? את המשחק Enemy Front, משחק FPS חדש, אתם בטח לא מכירים, והאמת שגם אני לא שמעתי עליו קודם, עד שמכר ותיק שזוכר את אהבתי ל MoH:AA ולקול אוף דיוטי 2, החליט להפתיע אותי עם עותק (דיגיטלי) של המשחק, ששוחרר לפני שבועיים בלבד.

המשחק מפותח על-ידי חברת CI (סיטי-אינטראקטיב), שידועה בעיקר בחוסר המקוריות שלה ובמשחקיה הגנריים, וזוכה גם הפעם לציונים כואבים, אפילו שבתוך החוברת בת 2 העמודים, מובטח עתיד ורוד:

WW2 FPS אמיתי ומודרני שמציע אפקטים חזותיים מדהימים, ניסיון קרבי עשיר אינטראקטיבי הפורץ את המודל הסטנדרטי של חוויות FPS של תסריט ליניארי מאוד, ונותן חופש מלא לשחקן ולסגנון המשחק שלו. לחימה אינטנסיבית, צליפה, התגנבות וחבלה

המשחק, שאני מתכוון (ברצינות, עד להודעה חדשה) להעלות ביקורת שלו בקרוב, מפותח על המנוע של חברת קרייטק (שעתידה נמצא כרגע בסימן שאלה), ה CryEngine ויש בו כמעט כל דבר שראינו במשחקים דומים, אך הלהיט מתוכו הוא הבחור הזה מלמעלה שמנסה להרשים בתמונה עם צעקת המלחמה, אך ברגע האמת, נחשף ה A.I. במשחק. משהו שלא רואים כל יום:

כדאי לחכות לביקורת שלי על המשחק Enemy Front, הולך להיות משעשע… 

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

על מה אתם מדברים, מרוב שהמשחק הזה מתקדם, הAI מדמה מצב של הלם קרב. גאוני.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה זה החארטא הזה? D:

השאלה אם זה באמת ככה כל המשחק או רק באג.. ?

זה לא כל המשחק, אבל זה קיים בכמה וכמה מקומות, וזה רק קצה החוט… -_-