צפו בפרעה ובפיראטים ב CoD: Ghosts

Ghosts-Invasion-DLC

השבוע תשוחרר חבילת המפות החדשה למשחק גוסטס שנושאת את השם Invasion . תוכלו לפלוש לאיים הקריביים או למצרים העתיקה, ואפילו לבקר חברה ותיקה מימי MW2, הלא היא Favela

חבילת המפות הבאה למשחק קול אוף דיוטי גוסטס מכילה כמה הפתעות נעימות, ובעיקר שונות ממה שראינו עד עכשיו. ראשית, מדובר במפות שלא ראינו בקמפיין של CoD: Ghosts שזה כבר מראה על השקעה מצב אינפיניטי וורד.

קחו למשל את המפה Pharaoh, מפה בגודל בינונית ומדורגת המתרחשת בארמון, מפה שתיקח אתכם לימיה העתיקים של מצרים, חבויה בתוך המקדשים שאוצרותיהם נעולים במשך מאות שנים.

עוד מפה מענינית היא Mutiny (מרד) שממוקמת באיים הקריביים ומתמקדת בהתגנבות ובמהירות. במפה זו יש גם killstreak ייחודי המזמין קומץ של פירטים (רוחות) רפאים ששולחים שחקנים אחרים לקרקעית הים. צפו בסרטון:

בחזרה לימי MW2

בשורה משמחת למעריצי Modern Warfare 2, שיזכו לבקר שוב באחת המפות האהובות והפופולריות שידעה הסדרה, שכונת העוני בברזיל, Favela. מפה רביעית ואחרונה היא  Departed שנחשפה שלשום, וממוקמת בעיירה כפרית וכוללת שלושה נתיבים , ו killstreak חדש בשם מוות המריאצ'י. מוות מריאצ'י מפעיל אקדחים כפולים והופך הריגות לחברי הקבוצה שלכם.

נשק חדש לא יהיה בחבילה, אבל יהיה פרק חדש לקו-אופ החייזרים בשם Episode 3: Awakening שגם יצורף לחבילה.

Call of Duty: Ghosts Invasion DLC ישוחרר לאקסבוקס לייב (X1/X360) ב 3.6 ומאוחר יותר למחשב ולקונסולות הפלייסטיישן.

 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות