Amiibo – התשובה של נינטנדו ל-Skylanders

https://www.youtube.com/watch?v=VGHahndbEck

תכירו את "אמיבו": פסלונים סטייל-סקיילאנדרס שאיתם נינטנדו תלך ראש בראש עם אקטיוויז'ן ודיסני.

למי שעדיין לא הבין (או לא רוצה להבין), "אמיבו" הם פסלונים המעוצבים לפי דמויות של זיכיונות נינטנדו (בעיקר אלה שמופיעים בסדרת Super Smash Bros.), והם התגובה של נינטנדו לסדרת ה-Skylanders של אקטיווז'ן (כן, אותה חברה שמשחררת את קול אוף דיוטי) ודיסני אינפיניטי של חברת… רוקסטאר. לא סתם, צחקתי – ברור שזה של דיסני. גם "סקיילאנדרס" וגם דיסני אינפיניטי משתמשים בפס- עזבו, נקרא להם "בובות", שאיתן השחקנים יכולים לשלוט בדמויות שונות.  וכן. זוהי דרך נפלאה לשאוב ירוקים מארנקים של הורים שהילדים שלהם נדנדו להם בלי הפסקה.

דעה אישית: אם לא הבנתם לפי השורה האחרונה של הפסקה למעלה, אני לא אוהב את זה. למרות שיש כמה רעיונות טובים פה ושם, הבובות האלה נועדו בעיקר להזרים עוד כסף לחברות ההפצה שלהן. הפסלונים יכולים לעלות מ-5 דולר, עד ל-20 (זה משתנה). נינטנדו, למרות שאני מבין שאת מנסה לשרוד בזמנים אלו של התעשייה, אני מאוכזב ממך. לזכותך יאמר שאת לא מכריחה את הבובות האלה על שחקנים.

בכל מקרה, משחקים שייתמכו ב"אמיבו" כוללים את "Super Smash Bros." , "Yoshi's Woolly World, "Captain Toad: Treasure Tracker" והכותר העשירי בסדרת "מסיבת מריו" (Mario Party).

 

ככככן, לא נראה לי.
ככככן, לא נראה לי.

מידע נוסף בנוגע ל-Amiibo ייחשף בהמשך.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני גם אהבתי בעיקרון הם לא מכריחים אותך זה פיצ'ר נחמד זה כמו CAMOS בקול אוף דיוטי רק שזה לא רק למשחק אחד זה למגוון משחקים.

דווקא אני מאוד אהבתי את הרעיון.
בתור ילד זה ממש כיף שיש לך בובה כזאתי שאתה יכול להילחם איתה ולאמן אותה
פלוס יש לך חבר ואז בכלל אתה נהנה עם זה.
זה רעיון ממש טוב לדעתי כאילו כן אתה משלם איזה 100 שקל על בובה אבל הילד נהנה מאוד אני מאמין שבתור ילד הייתי ממש רוצה את זה D: