יוביסופט: "DRM לא יכול לעצור פיראטיות"

Ubisoft-DRM-Can-NOt-Stop-Piracy

.."כל משחק נפרץ בסופו של דבר, ולכן על המפתחים להשקיע יותר בנסיון ליצור משחקים מלווים בשירותים שקהל הצרכנים יהיה מוכן לשלם בשבילם"

מסתבר ש CD Projekt Red, יוצרת סדרת דה-וויצ'ר, היא לא החברה היחידה שחושבת ש DRM, אינו יעיל או אפקטי נגד פיראטים, גם חברת יוביסופט הגדולה חושבת כך.

כריס ארלי, סמנכ"ל ההפצה הדיגיטלית של חברת יוביסופט, הודה בראיון לאתר GameSpot, כי "שום דבר לא הולך לעצור את הפיראטיות בקרוב", וכי החברה שואפת להילחם בכך על ידי הפיכת משחקים לגדולים ולשירותים נלווים כאלה שציבור הגיימרים יהיה מוכן לשלם בשבילם.

מה האלטרנטיבה?

ארלי מודע לפגיעה הקיימת בשימוש ב DRM, בעיקר בקרב קהל הצרכנים ששילם על המוצר, אז במקום ה-DRM, הוא סבור כי אספקת שירות אונליין איכותי לגיימרים ושיפור על סמך משוב לקוחות היא הדרך ללכת, כי ככל שהמשחק תומך בתכונות איכותיות שאינן זמינות למי שמשתמש בעותק לא חוקי של המשחק, "המשחקים הם אלה שיצליחו להפוך את היוצרות ולשכנע יותר גיימרים ללכת בדרך הישר".

Wolfenstein-The-New-Order-delayed-into-2014

כאשר המראיין הזכיר את העובדה כי המשחק החדש מבית באת'סדה בסדרת Wolfenstein (וולפנשטיין: הסדר החדש) הורד באופן לא חוקי במעל 100k פעמים בשבוע הראשון שלו, ארלי טוען כי לא מדובר במכירות אבודות, מכיוון שחלק הארי של האנשים שהורידו את המשחק, מעולם לא התכוונו לקנות את המשחק מלכתחילה.

[dropcap]ל[/dropcap]פני כשנתיים, בעקבות משוב שלילי מהלקוחות שלה, יוביסופט הסירה את מנגנון ה-DRM למשחקיה, אך דורשת מהגיימרים "החוקיים" להתחבר לאינטרנט, לאחר התקנת המשחק, להפעלה מקוונת חד פעמית.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מסכים לחלוטין גם עם אלי וגם עם הדר.

אני מסכים פעם לא היתי מעלה על דעתי להוציא שקל על משחק היום יש יותר ויותר משחקים שגורמים לחשבו פעמים לפני שאני מוריד אותם ולא קונה אותם

התמונה מbrotherhood נכון?
באיזה מקום בדיוק?

אני אישית לא מכיר את המקום והוצאתי על המשחק הזה כמעט חודש של משחק (בשעות כמובן ואני לא מגזים).

זה מהמשימות של לאונרדו (אלו שבהן הוא נחטף). המשימה הזו ספציפית היא משימה שבה אתה גונב ללוקרציה בורג'יה את הציור של לאונרדו (משימה ממש טובה).

ברגע שיורידו את המחירים למחיר סביר לא תהיה בעית העתקות. אני קונה המון משחקים אבל רק שהם במבצעים של פחות מ10$ לא יתכן לקנות מישחק במחיר מופרז של 59$ ואחרי שנה הוא יורד ל5.9$ או פחות.