מחשב גיימינג בכף היד: הכירו את פרויקט ה Steamboy

steamboy

האם בעתיד הקרוב נראה את קונסולת הסטים בוקס של וואלב הופכת להיות ניידת? האנשים שעומדים מאחורי פרוייקט הSteamboy ללא ספק חושבים כך.

על קונסולת הסטים מאשין של וואלב כבר סיפרנו לכם, וגם על האפשרות החדשה בתוך סטים המאפשרת לכם לשדר משחקים מכל מחשב בבית, לכל מחשב אחר. כעת נראה כאילו הטכנולוגיה החדשה של וואלב לוקחת את הצעד המתבקש הבא- קונסולת סטים מאשין ניידת.

הסטימבוי מפותח על ידי חברת צד שלישי בשם Steamboy Machine Team, אשר טוענת כי המכשיר יהיה מסוגל להריץ כל משחק בספריית המשחקים של סטים. סרטון הוידאו הקצרצר אותו שחררו לרשת חושף את שפת העיצוב של המכשיר, הדומה מאוד לזה של השלט הייחודי של חברת וואלב לסטים מאשין- שני משטחי המגע המשמשים כג'ויסטיקים נמצאים בשני צידיו של המכשיר, כמו גם ארבעת כפתורי X,Y,A וB.

אין עוד מילה על רכיבים פנימיים, אך החברה מוכנה לספר שהמכשיר יכיל בתוכו מעבד ארבע ליבות, 4 גיגות של זיכרון פנימי, ומסך מגע בגודל של 5 אינץ'. הניחוש שלנו הוא שהמכשיר יסתמך באופן כבד על טכנולוגיית הIn-home Streaming על מנת להריץ משחקים, ולא על רכיביו הפנימיים בלבד, כך שאנחנו לא בדיוק מתרגשים מהנתונים שנחשפו עד עתה.

השאלה העיקרית שעולה היא האם המכשיר יהיה מסוגל להריץ משחקים באופן אמין ומהיר, בתוך הבית ומחוצה לו. אם טכנולוגיית הסטרימינג של סטים תוכל להפוך כל מעבד המחובר לאינטרנט, למכונת משחקים משומנת, העתיד של סטים נראה ורוד מתמיד. כמובן שמעל הכל מרחפת העובדה שעל מנת שמלכתחילה נוכל לשחק משחקים בסטרימינג דרך סטים, אנחנו צריכים מחשב גיימינג, כך שבכל מקרה האפשרות לעשות סטרימינג לא מחליפה את הצורך במחשב עוצמתי ויקר.

https://www.youtube.com/watch?v=UM63RuEhgHU#t=27

מה דעתכם על המכשיר החדש? האם יש בכלל צורך בסטים מאשין נייד? האם הסטימבוי יעמוד בתחרות מול הPSP והנינטנדו DS? ספרו לנו את דעתכם בתגובות!

מקור: Gamespot

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה הרבה יותר טוב פי 1000 מהPSP והDS 😐