Watch Dogs – כל הביקורות כאן!

Watch-Dogs-review-round-up

לאחר שנדחה שנה שעברה, ולאחר השערורייה הקטנה עם הירידה באיכות הגרפית, יוביסופט סופסוף שמחררת את Watch_Dogs לעולם. פרויקט ההאקרים של החברה הצרפתית זוכה לשבחים ולביקורות חיוביות, ברובן בכל מקרה…

גבירותיי, רבותיי, והשאר, הרגע הגדול הגיע: יוביסופט משחררת את וואצ' דוגס, מורידה את איסור פרסום הביקורות וגל מבקרים עצום מתחיל לזרוק ביקורות וסיקורים לפה ולשם. בסופו של דבר, וואצ' דוגס מתיישב עם ממוצע מכובד ביותר של 80, ציון מוצלח ל-IP חדש וניסיוני.

מפני שמדובר במשחק שהפלטפורמה המרכזית שלו היא המחשב, נתחיל עם האתר PC Gamer, שם המבקר כריסטופר ליבינגסטון מעניק למשחק ציון של 87/100.

PCGAMER-WD

לפעמים, וואצ' דוגס יכול להראות כמו משחק שכבר שיחקנו בעבר, עוד עיר עולם-פתוח כדי להאיץ דרך סדרה של מכוניות גנובות, עוד קהל של עבריינים ורצחים שכירים להוסיף לכמות ההריגות שלך, עוד פרוטגוניסט נוהם לסבול בקטעי מעבר. כאשר הוא חורג מהמוכר, עם זאת, [וואצ' דוגס] באמת ממריא: לפרוץ לעיר של שיקגו ולכל המצלמות, השירותים והתקשורת שלה, ולפלוש למשחקים של שחקנים תמימים זה ריגוש יוצא-דופן ומבורך.

גם קן סרה מצ'יט קוד סנטרל יוצא מבסוט מהמשחק ומעניק לו ציון של 4.5 מתוך 5 (מקביל לציון 90).

המשחק נועד לשים את השליטה לידיים של השחקן וזה הצליח. חשבתי שהרעיון היה אפי מאוד וזה לא עזב אותי עם תחושת "הלוואי שהייתי יכול לעשות את זה" שאני מקבל מכמה משחקים אחרים. הכוח לשחק את המשחק איך שאתה רוצה זה גם בונוס. כמו כן, אם אתם מחפשים משחק עם המון ערך חוזר, Watch_Dogs בהחלט לעשות את זה. אמנם חשבתי ש-Watch_Dogs היה גרסה מתוחכמת יותר של GTA, זה לא. זה יכול להיות תזזיתי לפעמים ולפעמים, זה כל מה שאתה צריך כדי לעשות קצת כיף.

WATCH DOGS ביקורות למשחק

ג'ז ריגנאל מ-US-גיימר מעניק לוואצ' דוגס את הציון הגבוה ביותר של המשחק עד כה: 5 כוכבים מלאים. זהו הציון המושלם היחידי של המשחק נכון לכתיבת שורות אלו.

וואצ' דוגס משלב עולם מפורט להפליא ועלילה מרתקת, מכניקות משחק יצירתיות, מספר עצום של משימות ופעילויות, ומשחקיות ארגז-חול טקטית-מאולתרת ליצירת משחק עולם-פתוח אמיתי לדור הבא. פנומלי. אין מילה אחרת לזה.

מי שיצאו מעט מאוכזבים מהמשחק הם דן וואיטהד מ-יורוגיימר וסטיבן ברנז מ-וידאוגיימר, שניהם מעניקים למשחק ציון של 7 מתוך 10 ומסכמים שמדובר במשחק טוב ומהנה עם המון דברים לעשות, אבל המשחק לא עומד בהבטחות שלו. יורוגיימר מסכם:

לוואצ' דוגס אין את הקרנל המבטיח הזה. הוא בהחלט מהנה, אבל בעיקר דרך רעיונות לקוחים, והרעיון העיקרי שהיה יכול לעזור לו להתבלט – האקריות – מוכן פחות מכולם. הוא לא עושה שום דבר בצורה גרועה, אבל גם לא מצטיין בג'אנר. זה [משחק] טוב, ועדיין, זה תמיד מרגיש כמו ביקורתיות כשמשחק נלחץ על ידי כל כך הרבה הייפ.

בין היתר, IGN נותנים 84/100, גיימספוט נותנים 80/100, כך גם פוליגון, וגיימאינפורמר נותנים 85/100. ג'אינט בומב (Giant Bomb) עם 3 כוכבים מתוך 5.

[divider]

להלן כל הציונים והביקורות למשחק Watch Dogs:

וואצ' דוגס שוחרר ביממה האחרונה וזמין למחשב האישי, לקונסולות הדור הנוכחי, ולקונסולות הדור הקודם. גרסת Wii U צפויה לצאת מאוחר יותר השנה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
23 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אהבתי מאוד

פשוט קיותי להצלחה ענקית מהמשחק watch dog ודי אכזב אותי שהוא קיבל ממוצא 8

חבל… ההייפ פגע במשחק… כמו דאוס אקס השני ….

מתי אתם תעלו את הביקורת?

זה אכזבה מאוד גדולה ממוצא 8 המשחק הוא המשחק המצופה של השנה והוא מקבל ממוצא 8 זו אכזבה גדולה

זה בסדר, המשחק יצא בשלום. מה, אתה מעדיף סוטיאציה דומה לקולוניאל מרינס או דיוק ניוקם? *שיעול* חרא משחק! *שיעול*

80 זה לא ציון רע – להפך מדובר בציון מעולה ובשנים האחרונות אפילו ציון 80 נהיה יותר ויותר נדיר.

דרך אגב, הוא לא היה המשחק הכי המצופה של השנה (אוליי זה היה נכון לשנת 2013- אה, לא, יש את GTAV); לדעתי טייטנפול היה משחק הרבה יותר מצופה. כנ"ל לגביי הדיוויז'ן (נדחה), דסטיני, וכמובן – האס של השנה – באטמן ארקהאם נייט.

יופי של סיכום , תודה.

זוכרים את ההתערבות שהייתה לנו?
וובכן….הפסדתי, מי הימר על ממוצע 80?

ספיר ניחש בין 79 ל-85 – הוא היה הכי קרוב, אז הוא ניצח

אני מנצח בהתערבות (למרות שלא ממש השתתפתי בה). הייתי סקפטי מאוד לגבי המשחק בדיונים פה, ואכן הוא מסתמן כאכזבה יחסית (כגודל הציפייה, גודל האכזבה….). לא רוצים ש- 80 יחשב כאכזבה? אל תבנו כזה הייפ סביב המשחק שלכם!

לא ממש השתתפת… אז אתה לא נחשב. סליחה 🙁 לא נורא, הימור הבא נכניס אותך (;

אבל אני מסכים בעניין ההייפ – עדיף לא לבנות הייפ מסביב למשחקים, בעיקר IP חדשים, אחרת מתאכזבים וחבל.

בכל זאת, לכל מי שרוצה אקשן חסר מעצורים וכיף מעל הגג, וואצ' דוגס הוא התשובה. אחד המשחקים המהנים ביותר ששיחקתי בחודשים האחרונים.

טוב שכנעת אותי לנסות, אבל אין סיכוי שאני אקנה אותו במחיר מלא… אחכה לירידה של לפחות חצי… האמת חוץ מדארק סולס 2 לא שילמתי בזמן האחרון מחיר מלא על שום משחק…

ברור! 🙂

אני מסכים עם us gamer יש לי תמשחק ואני נהנה מכל רגע אני אחד שמעדיף עולם פתוח והוא בהחלט משנה אתו

כנ"ל, חוץ ממכניקת הנהיגה…

כן המשחק מדהים חוץ ממכינקת הנהיגה, מרגישה סטטית כזאת. לפחות במחשב עם מקלדת….

גם עם הג'ויסטיק….

אכזבה ענקית
הוא אמנם לא זוועתון אבל ביחס לציפיות? זה אחת האכזבות הגדולות בשנים האחרונות

זה ציון לא נורא ודווקא מעולה בשביל IP חדש וניסיוני כמו זה. אוליי היו יותר מדי הבטחות שנזרקו פה ושם, אבל המשחק הזה רחוק מלהיות רע.

גם הציון הזה גבוה למשחקים
אתם לא חושבים,
כל אחד ישחק באיזה משחק
שבא לו אחד אוהב יריות יותר והשני
אוהב מירוצי מכוניות אז זה כבר
לא משנה איזה ציון נותנים, העיקר
שמי שמשחק הוא נהנה מהמשחק עצמו
תחשבו על זה רגע,
בכל אופן משחק קטלני ביותר!!

ציפיתי ליותר אבל ממוצע סבבה לא?

תלוי; ההייפ מסביב למשחק הזה היה עצום, אז בשביל אלו שחיכו וציפו לוואצ' דוגס מאז חשיפתו ציון 80 הוא אכזבה, אבל בשביל אלו ש"ראו מעבר להייפ" (לא התלהבו או התנהגו כמו פאנבויז), ציון 80 הוא בסדר.

יש לי את המשחק ואני יכול לומר בבטחה: הכסף בוזבז כראוי!