'סיפורים מבורדרלנדס': תמונות ראשונות

תמונות-tales-from-the-borderlands

תמונות ראשונות מתוך הפרויקט המשותף של גירבוקס וטלטייל גימס – Tales From The Borderlands

שנה וחצי עמוסות עוברות על טלטייל גיימס מאז זכייתה במשחק השנה בטקס VGA 2012 עם "המתים המהלכים", שסלל לה את הדרך ל "זאב שבינינו" ולההכרזה בטקס VGX 2013 על המשחק העתידי של "משחקי הכס". בין לבין, היא גם הספיקה להכריז על שיתוף פעולה עם יוצרת סדרת בורדרלנדס, חברת גירבוקס, שת"פ שיניב משחק בשם Tales From The Borderlands.

בורדרלנדס-tales-fiona Dialogue

העולם שיצרה גירבוקס הוא עצום. הוא כולל את משחקי Borderlands העיקריים ואת חבילות ההרחבה DLC שרק גירדו את פני השטח, ולפנדורה יש בטח שפע של סיפורים להציע, וחברה כמו טלטייל תנסה להוכיח שיש הרבה בשר בעולם הזה.

בסיבוב הראשון של צילומי מסך, שחקנים מקבלים מבט מקרוב על הסדרה הקרובה שתתרחש בפנדורה שאחרי האירועים של בורדרלנדס 2.

Tales from the Borderlands טלטייל

מהמידע שנמסר מטלטייל, שחקנים יכנסו לנעליהן של שתי דמויות, והעלילה תסופר משתי נקודות מבט ייחודיות שיוחלפו ככל שהסיפור מתקדם. הדמויות הן רייס (Rhys) איש המזימות, ופיונה (Fiona) שנולדה וגדלה בפנדורה. רייס ופיונה אינם ציידים ( vault hunters), אך לאורך הסיפורים הם יפגשו ציידים מוכרים ודמויות אחרות מהעולם של Borderlands 2 לאורך כל הסדרה , שתהיה חלק (צדדי) מתוך העולם והעלילה של סדרת בורדרלנדס הראשית.

בורדרלנדס-tales-rhys fiona בורדרלנדס-tales-rhys-loaderbotסיפורים מבורדרלנדס-bossanova-shade

'סיפורים מבורדרלנדס' ישוחרר במהלך הקיץ הקרוב כמשחק להורדה בסטים, וכנראה גם לקונסולות (לא רשמי עדיין). בהתאם למסורת של טלטייל, המשחק צפוי להגיע בחלקים, אפיזודות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x