"העידן החדש" של Call of Duty ייחשף בראשון!

COD-NEW-ERA-MAIN

אתמול, סיימון פרסם באתר כתבה שאומרת שלפי דעתו ולפי הגיון בריא, Call Of Duty 2014 יוכרז היום, וזה בדיוק מה שקרה, אמש חברת הפיתוח של המשחק Sledgehammer הכריזו שהם יחשפו את המשחק שיביא את המשחק סופית לדור הבא ביום ראשון הקרוב, וסרטון טיזר ראשון כבר באוויר

אי שם בפברואר, הוכרז ש-Sledgehammer היא מפתחת Call Of Duty הבא, מאז הובטחו דברים גדולים על הכותר הבא בסדרה, ומנכ"ל אקטיויז'ון עוד הספיק לטעון שהוא הולך להיות המשחק הכי טוב בסדרה עד כה. היום התקרבנו בצעד ענק למשחק הבא בסדרה, כאשר Sledgehammer צייצו בחשבון הטוויטר שלהם ש-"#עידן חדש" של Call Of Duty ייחשף לעולם ביום ראשון, כאשר במקביל העמוד הראשי באתר שונה לתמונה מטושטשת וספירה לאחר לחשיפת המשחק.

 

תמונה: ‏‎#mw4‎‏

 

מוקדם יותר השבוע, פרסם האתר IGN תמונה ראשונה של דמות במשחק, אותו בחור מהתמונה של גיימאינפורמר שניתן לראות פה למטה:

הטיזר הראשון- ה PMC

כדי לעזור לקבוע את הטון עבור השיחה הבאה של משחק קול אוף דיוטי, שחררה Sledgehammer סרטון דוקו שכותרתו "מעצמה להשכרה" ("Superpower For Hire") שמדבר על העלייה של PMCs, ועשוי לשפוך אור על העלילה של המשחק הבא.

ב 20 השנים האחרונות, הלחימה העולמית ראתה שינוי מתמיד כלפי השימוש בתאגידים פרטיים צבאיים, ראשי תיבות, ה PMCs. הסרטון דן בשאלה: מה קורה כאשר כל המרבה במחיר הופך להיות המעצמה הבאה של העולם? צפו בסרטון:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מדף הגוגל+ הרשמי של COD,לפני מספר דקות:
"This was scheduled for Sunday but it just leaked, so why wait? Here's the first look at Call of Duty: Advanced Warfare. #ANewEra begins now!"

https://www.youtube.com/watch?v=sFu5qXMuaJU

זו תמונת קונספט מאחת מחבילות התוכן ל MW3

http://www.callofduty.com/mw3/content/collection-2

סבבה קוקיז
מה זה התמונה הזאת <<??