25 המשחקים הגדולים לשנת 2014 שאסור לכם לפספס

עמוד 4- משחקי סוף השנה ותקופת החגים

[divider]

04.11.2014- Call of Duty: Advanced Warfare

חברת פיתוח: Sledgehammer | הפצה: אקטיוויז'ן | ז'אנר: יריות מגוף ראשון|  פלטפורמות: PC, Xbox One/360, PS4/PS3

 

COD-AW-MAIN

"קול אוף דיוטי: לוחמה מתקדמת" מבטיח להביא את הסדרה למחוזות חדשים, עם עלילה חדשה לגמרי, מכניקת משחק חדשה ובעיקר עתידנות והרבה ממנה.  Call of Duty: Advanced Warfare מפותח על-ידי חברת סלאדג'האמר (היתה שותפה בפיתוח MW3) והוא הכותר הראשון שפותח את הרוטציה התלת-שנתית של פיתוח כותר חדש בסדרה.

המשחק שנחשף בתחילת חודש מאי , בדיוק כמו שחזינו, יציג בפנינו קרב רב עוצמה שמתרחש בעתיד, שבו הטכנולוגיה וטקטיקות המלחמה התפתחו כדי להוביל עידן חדש של לחימה עבור הזיכיון . קווין ספייסי, שחקן הקולנוע, זוכה פרס האקדמיה, הוא ג'ונתן איירונס – אחד האנשים החזקים ביותר בעולם, הוא האיש ובעל החזון המצמרר הזה של העתיד של מלחמה טכנולוגית בראשות צבאות פרטיים.

בובי קוטיק, מנכ"ל אקטיוויז'ן-בליזארד, טוען כי המשחק הולך להיות אחד המשחקים הטובים בסדרה, אם לא "ה".

[divider]

סתיו 2014 –  Civilization: Beyond Earth

פיתוח: Firaxis Games | הפצה: 2K | ז'אנר: אסטרטגיה בזמן אמת | פלטפורמות: PC, Mac, Linux

סיד מאייר חוזר! הרפתקאה חדשה בסדרת האסטרטגיה תיקח אותנו מחוץ לכדור הארץ בכותר הבא שמסתמן כיורש הרוחני של Alpha Centauri.

"ציוויליזציה: מחוץ לכדור הארץ" יתחיל בתקופה שלאחר אירועים עתידיים שהפכו את החיים על כדור הארץ לאסון, נשלחות משלחות של אנשים לחלל על מנת להקים ציוויליזציות חדשות ואת ביתו החדש של המין האנושי . לצד הפיצ'רים המוכרים והיסודיים ממשחקי ה-Civilization הקודמים, לידי השחקנים יעמדו אמצעיי גיימפליי נוספים ומחדשים כמו "עץ" טכנולוגיה והתקדמות טכנולוגית לא לינארית, אפשרות עיצוב של האימפריה שבחרתם, ועולם חייזרי דינאמי שישנה את מצב האימפריה על פי התנהגותה באזור.

[divider]

סתיו 2014 –  Evolve

פיתוח: Turtle Rock | הפצה: 2K | ז'אנר: יריות מגוף ראשון | פלטפורמות: PC ,Xbox One, PS4

גיימפליי-evolve

ה IP החדש של יוצרת סדרת L4D הוכרז לדור הבא ויחליף את הזומבים במפלצות וחייזרים. משחק האונליין החדש יתרחש בעולם עתידני (sci-fi)  בו תשחקו, בדומה ל L4D, בצוות של ארבעה שחקנים שמוגדרים כציידי חייזרים ותילחמו נגד מפלצת שנשלטת על-ידי שחקן אחר שמתעצמת והופכת לחזקה יותר במהלך המשחקים.

Evolve נחשף בתחילת השנה, כפרויקט הגדול הבא של חברת  Turtle Rock שעובדת עליו כבר 3 שנים. המשחק מפותח על המנוע הגרפי המדהים CryEngine 3 (קרייסיס 3), שדרוג לא קטן לעומת סדרת L4D, שפותחה על מנוע סורס המיושן של וואלב.

[divider]

סתיו 2014 –  Borderlands: The Pre-Sequel

פיתוח: גירבוקס ו 2K אוסטרליה | הפצה: 2K | ז'אנר: יריות מגוף ראשון | פלטפורמות: PC, X360, PS3

לפני שגירבוקס מכריזה על בורדרלנדס 3 לדור הבא, היא רוצה אולי לסכם את הדור הקודם של הסדרה עם כותר אמצע בשם Borderlands: The Pre-Sequel, שיקח אותנו לבסיס שנמצא בירח, בו תוכלו להכנס לנעליהם של 4 דמויות. שחקנים יוכלו לעשות שימוש ב jetpacks וכיאה לחיים על הירח, ניהול חמצן ישחק תפקיד מרכזי במשחק, כי חמצן הוא משאב יקר. Claptrap יזכה לעדכון וייקרא Fragtrap.

[divider]

סתיו 2014 –  The Order: 1886

פיתוח: Ready at Dawn | הפצה: סוני | ז'אנר: פעולה-הרפתקאות היסטורי | פלטפורמה: PS4

משחקיות-the-order-1886

המסדר: 1886 נחשף לראשונה בתערוכת  2013 E3, והוא IP חדש בבעלות סוני, משחק פעולה-הרפתקאות המתרחש בהיסטוריה חלופית, בבריטניה של המאה ה-19, ועוקב אחר מלחמתם של 'אבירי המסדר העגול' האגדיים מסיפורי הלך הארתור במוטאנטים מרושעים המאיימים על שלום העולם. המשחק הוא סינגל-פלייר בלבד, בעל סיפור רקע מקורי, עיצוב עולם מרתק ונשקים מאוד מסקרנים.

[divider]

תקופת החגים 2014 – Assassin's Creed: Unity

פיתוח והפצה: יוביסופט | ז'אנר: הרפתקאות/ פעולה | פלטפורמות: Xbox One, PS4, PC.

עדיין לא ידוע אם מדובר ב Assassin's Creed 5 , אבל כן ידוע שיוביסופט תמשיך אחרי הצלחת AC4, לשחרר כותר גדול לסדרה כל שנה בתקופת החגים. על פי הדיווחים האחרונים, המשחק יתרחש בפריז של המאה ה-18, תקופת זמן שמעריצים רבים של הסדרה רצו. יוביסופט מחליטה לאשר את קיומו של המשחק באמצעות טריילר חשיפה שלא חושף יותר מדי. לפי יוביסופט,  Assassin's Creed: Unity נמצא בפיתוח כבר שלוש שנים.

 

[divider]

נובמבר 2014 – Project CARS

פיתוח והפצה: Slightly Mad | ז'אנר: סימולטור מירוצים/ מירוצי מכוניות | פלטפורמות: Xbox One, PS4, Wii U, PC, Steam OS.

project-cars-GRAPHICS

Project CARS הוא אולי משחק המירוצים הראשון שאפשר באמת לקרוא לו "משחק לדור הבא", כי במקום שאחרים ניסו להציג גרפיקה משופרת וסביבה מציאותית, עד כה נראה שרק המשחק הזה מצליח להביא את הריאליזם למסך הקטן ולגרום לנו לפלוט: "וואוו".

מה שבטוח, מדובר במשחק המירוצים הראשון שמגיע לקונסולה הבאה של וואלב, הסטים מאשין (לינוקס). אז עד שלא יוכח אחרת, "פרויקט מכוניות" הוא משחק מירוצים אולטרה ריאליסטי, מלווה בגרפיקה מדהימה וגיימפליי משובח. הוא נראה חי, אמיתי ונוצץ ולפעמים התמונות ושלל צילומי המסך נראות מציאותיות באופן קיצוני.

[divider]

תאריך עדיין לא ידוע- Bayonetta 2

חברת פיתוח: Platinum Games | מפיצה: נינטנדו | פלטפורמות: Wii U

הכותר הראשון Bayonetta שוחרר ב-2010 לפלייסטיישן 3 ולאקסבוקס 360 וזכה לביקורות מצוינות אך לא נחל הצלחה מסחררת במכירות. כותר ההמשך למשחק הולך להיות בלעדי לנינטנדו, Bayonetta 2 ימשיך את אותו רעיון מקורי של משחק הhack-and-slash המקורי ויביא איתו שיפורים רבים. המפתחת Platinum Games תיעזר בייעוץ של נינטנדו, אך תזכה לחופש יצירתי. בין היתר יתווסף למשחק מצב לשני שחקנים (ספליט סקרין?).

[divider]

העמוד הקודם 1 2 3 4

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ממש

אני רצה סליחהה

לא שמתם גי טי איי

http://gameskey.org/
פה תמצאו את כולם במחיר הכי זול ובשרות הכי טוב באחריות!