25 המשחקים הגדולים לשנת 2014 שאסור לכם לפספס

 most-anticipated-vdeo-games-2014

אחרי שנה סוערת במיוחד, שנת 2013 תירשם בהיסטוריה בעיקר כשנת השקת הקונסולות של הדור הבא. הדור השמיני של הקונסולות מבית מיקרוסופט וסוני, אקסבוקס וואן ופלייסטיישן 4, הושקו בהצלחה ברחבי העולם ושברו שיאים חדשים, והמשחקים הגדולים באמת שאמורים לאתגר את הקונסולות החדשות ישוחררו במהלך השנה הקרובה, 2014.

לצד משחקים מבטיחים ששוחררו בשנה שעברה, שהבולטים שבהם היו GTA V ו'האחרון מבינינו', היו גם כאלה שנדחו לשנה הזו, כמו Watch Dogs. שנת 2014 מבטיחה להיות אחת השנים החזקות של תעשיית המשחקים בעולם. המשחקים הכי מעניינים ומסקרנים הם כמובן משחקי IP חדשים, אך כבכל שנה, צפו גם לכותרי המשך של סדרות כמו קול אוף דיוטי, אסאסינס קריד, פיפא 15 ועוד.

הרשימה כוללת את כל המשחקים המצופים לשנת 2014 בסדר כרונולוגי, כלומר, מתאריך היציאה הקרוב ביותר והלאה. למען דיוק המועדים, כהרגלנו אנו משתמשים בתאריכי היציאה באירופה (התאריך בישראל) ולא בארה"ב, אז שימו לב. בסוף הסקירה, יצטרפו משחקים גדולים ומבטיחים נוספים, שעדיין לא הוכרז להם תאריך יציאה, ויעודכנו בהמשך, אם כן.  אז שנתחיל?

23.02.2014 – Thief

חברת פיתוח:  Eidos Montreal| מפיצה: Square Enix| ז'אנר: התגנבות| פלטפורמות: אקסבוקס One/ 360, פלייסטיישן 3 ו 4 , PC

גנב, אחד ממייסדי האבות של ז'אנר התגנבות מגיע השנה בפעם הרביעית. המשחק השני מבית איידוס מונטריאול, אחרי משחק עטור השבחים Deus Ex : Human Revolution, ינסה להחזיר אתכם לחוויית ההתגנבות הקלאסית, בריבוט חדש לסדרה שנקרא בפשטות Thief, חוויה אותה עיצבו כותרי הסדרה הראשונים.

הדמות הראשית במשחק היא גנב מקצוען בשם גארט, שחוזר למטרופולין התעשייתי והגוטי שהעם מכנה כ'עיר שאפשר לגנוב בה הכל על מנת להתעשר'.  בחסות החשיכה, השתמשו בחיצים מיוחדים כדי לתפעל את הסביבה לטובתכם, בין אם אתם על תקן טורף אכזרי או רוח רפאים חרישית, תעשו כל מה שנדרש כדי להניח את ידיכם הוירטואליות על האוצרות הנחשקים ביותר בעיר.

thief_2014

[divider]

7.03.2014 – South Park: The Stick of Truth

חברת פיתוח:  Obsidian | מפיצה: Ubisoft| ז'אנר: תפקידים | פלטפורמות: אקסבוקס 360, פלייסטיישן 3 ו PC

south park the stick of truth video game

קרטמן, קיילי, סטן וקני. יש מישהו שלא מכיר את הדמויות הטלוויזיוניות הללו? "סאות' פארק ומקל האמת", משחק התפקידים מבית היוצר של יוצרי הסדרה המקוריים, טריי פארקר ומאט סטון, מתכוון להביא לכם את כל הדמויות למסך המחשב או הקונסולה. שני היוצרים המוכשרים, אחראים לכתיבה ולתסריט של המשחק (שקוצץ מ 850 עמודים להרבה פחות) שעל פי כל המידע שיש לנו היום, נראה כמו קלף בטוח לסיפור הצלחה, משעשע, חריף, מצחיק, משוגע, חד.

בלי להכנס יותר מדי לעלילה, אתם מתחילים  בתור ילד קטן ("הילד החדש בשכונה") שהגיע מהעיר הגדולה ומתחיל להתחבר עם דמויות מוכרות מסדרת  כמו קייל (הפלאדין היהודי), סטן (הלוחם), קרטמן השמנמן (מכשף) וקני. כיאה למשחקי תפקידים, אתם  תבנו דמות ותבחרו מקצוע כמו לוחם, כוהן, נוכל, או מכשף. לכל מקצוע יש את היכולות המיוחדות שלו. אתם גם תיתקלו באויבים כמו: ילדי ערפדים שמכורים לסדרה דימדומים (Twilight), יפי נפש שומרי סביבה טיפוסיים, ביריונים, תרנגולי הודו צמאי דם, וכמובן המפלצת הנוראית מכולן, ברברה סטרייסנד…

המשחק סאות'פארק עבר תלאות רבות ואך עמד בפני סכנת ביטול, אך ניצל בזכות חברת יוביסופט שרכשה את הזיכיון במכירה הפומבית המפורסמת שערכה בינואר פושטת הרגל THQ ז"ל. אתם מוזמנים לצפות בראיון מאחורי הקלעים עם היוצרים, בפרסומות המשעשעות למשחק וגם בסרטון גיימפליי שחושף את הקלאס היהודי.

[divider]

Titanfall – 13.03.2014

חברת פיתוח:  Respawn Entertainment | מפיצה: EA| ז'אנר: יריות מגוף ראשון | פלטפורמות: אקסבוקס 360, אקסבוקס One ו PC

titanfall-XBOX-360

Titanfall הוא משחק הבכורה של חברת ריספאון, שמקימיה הם האנשים שעומדים מאחורי הפיתוח המקורי של סדרת Call of Duty מראשיתה ועד לשנת 2009. המשחק MW2, היה האחרון שלהם, שאחריו הם פרשו מחברת אינפיניטי וורד (גוסטס) והקימו את חברת ריספאון. TitanFall הוא משחק יריות מגוף ראשון Sci-Fi מרובה משתתפים שמתמקד במולטיפלייר בלבד (אין קמפיין לשחקן יחיד) ומשלב לחימת קרקע של חיילים ('טייסים') לבין לחימת חיילי מתכת אימתנים וגדולים בגובה של 7.5 מטר שנקראים טיטאנים (Titans). המשחק זכה ליותר מ 80 פרסים ברחבי העולם מאז חשיפתו, כולל זכייה בטקס VGX למשחק המצופה ביותר לשנת 2014.

[divider]

 14.03.2014 – Dark Souls II

חברת פיתוח: From Software | מפיצה: נאמקו | ז'אנר: תפקידים/אקשן | פלטפורמות: אקסבוקס 360, פלייסטיישן 3 ו PC

Dark-Souls-II-דמויות

משחק המשך למשחק הפעולה/ RPG המאתגר של 2011 , Dark Souls. משחק ההמשך מבטיח לשמור על אותה רמת קושי קיצונית, ומעמיד אותנו בעולם גדול יותר מפי שניים של המשחק הראשון. מצד שני, From Software כבר הודיעה כי הכותר החדש הולך להיות "נגיש יותר" לשחקנים חדשים, אבל זה לא אומר שהמשחק יהפוך את עורו בשביל להביא עוד קהל  כי המשחק בבסיסו נועד להיות קשה.  Dark Souls II הוכרז באירוע Spike VGA 2012 (טקס בחירת משחק השנה) וסרטון הדגמה ראשון שלו פורסם על-יד האתר IGN בחודש אפריל. מאז זכינו לקבל לא מעט מידע ופרטים על המשחק.

מועד היציאה למשחק כבר נחשף והוא ישוחרר בישראל ב 14 למרץ, 2014 לקונסולות אקסבוקס 360, פלייסטיישן 3. גרסת ה PC תשוחרר בהמשך.

[divider]

Metal Gear Solid V: Ground Zeroe  – 20.03.2014

חברת פיתוח: Kojima Productions | מפיצה: Konami | ז'אנר: הרפתקאות/אקשן, התגנבות| פלטפורמות: פלייסטיישן 3 ו 4, אקסבוקס 360 / One

metal-gear-solid-v-ground-zeroes-גרפיקה

"מטאל גיר סוליד 5: גראונד זירוס" הוא הפרולוג לכותר הראשי הבא בסאגת "מטאל גיר": Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. הפרולוג מתרחש בשנת 1975, זמן לא רב לאחר אירועי הכותר הקודם, "מטאל גיר סוליד: הולך השלום" משנת 2010, ויציג את ההסתננות של החייל האגדי ביג בוס (Big Boss) לכלא אומגה על מנת להציל את המרגלת פאז (Paz) מקבוצה המכונה XOF. לאחר ניסיון ההצלה, המפקדה של ביג בוס מותקפת על ידי אותו ארגון מסתורי; האירועים יסתיימו בכניסתו של ביג בוס לתרדמת עד לאירועי מטאל גיר סוליד 5, המתרחשים בשנת 1984.

גם הפרולוג וגם המשחק הראשי משתמשים במנוע FOX המרשים של קוג'ימה שכבר עשה הופעת בכורה במשחק PES 2014, שזכה לביקורות פושרות.

[divider]

21.03.2014 – inFamous: Second Son

חברת פיתוח: Sucker Punch | מפיצה: סוני | ז'אנר: הרפתקאות/אקשן | פלטפורמות: פלייסטיישן 4

InFamous Second Son %D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94 5

יריית הפתיחה הראשונה והגדולה של סוני לשנת 2014 לקונסולת הדור הבא שלה היא InFamous: Second Son, הכותר השלישי בסדרה שנחשף לראשונה בערב ההכרזה של ה-PS4. זהו הכותר הראשון שלא מתרכז בדמותו של קול מק'גראט מהמשחקים הקודמים, אלא מביא את סיפורו של האינדיאני למחצה, דלזין ראוו, שבע שנים אחרי הסוף הטוב של אינפיימוס 2. העולם של אינפיימוס מאוכלס בקונדיוטים, אנשים או חיות בעלי כוחות-על, ובעקבות אירועי אינפיימוס 2 הם מכונים ביו-טרוריסטים וניצודים על ידי משטר דיקטטורי. דלזין בן ה-24 הוא קונדיוט בעל היכולת הנדירה "לשאול" כוחות מקונדיוטים אחרים, ובדומה למשחקים קודמים, יש לו את הבחירה להיות גיבור-על… או נבל-על.

'אינפיימוס: בן שני' מכיל רק קמפיין (סינגל-פלייר), ויציב אותנו בגרסה בדיונית של העיר סיאטל, בסגנון עולם-פתוח.

[divider]

1 2 3 4העמוד הבא

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

ממש

אני רצה סליחהה

לא שמתם גי טי איי

http://gameskey.org/
פה תמצאו את כולם במחיר הכי זול ובשרות הכי טוב באחריות!