קינקט Out: מיקרוסופט חושפת Xbox One ב 399$

xbox one 399 dollar

מיקרוסופט מיישרת קו עם סוני ומכריזה על קונסולת אקסבוקס וואן במחיר של 399 דולרים, שתגיע ללא הקינקט, ותימכר החל מחודש הבא

בצעד מאוד הגיוני, מיקרוסופט מכריזה על קונסולת אקסבוקס וואן במחיר 399$ ללא בקר הקינקט, מה שמביא את קרב המחיר של Xbox One לשוויון עם הפלייסטיישן 4. ההחלטה על המחיר החדש של הקונסולה התקבלה כתוצאה ממשוב מהמשתמשים, ומיקרוסופט מגיבה ישירות לגיימרים שרוצים לא יותר מאקסבוקס ובקר. הקינקט יימכר כאביזר נפרד למי שרוצה לאמץ את בקר התנועה בעתיד.

למרות שרק בפברואר האחרון, הצהירה מיקרוסופט שאין בכוונתה להסיר את הקינקט מהקונסולה החדשה שלה, מגיעה ההחלטה לאפשר לגיימרים לבחור איזו קונסולה הם רוצים. המהלך יחל כבר בחודש הבא (9.6) ואצלנו בישראל, כדאי להזכיר שההשקה הרשמית תתרחש בספטמבר השנה, למרות שכבר ניתן להשיג את הקונסולה בחנויות רבות.

פיל ספנסר לא רק מדבר

החלטת התמכור החדשה היא לא מקרית, והיא מגיעה חודש אחרי מינויו המתוקשר של פיל ספנסר לתפקיד הבוס הגדול של האקסבוקס. מי שכיהן בעבר בתפקיד של ראש אולפני מיקרוסופט, ואחד האנשים שיותר מזוהים עם קונסולת האקסבוקס בשנים האחרונות, מבין את צרכי קהילת הגיימרים ויודע מה נכון לעשות.

הנסיבות להחלטה מובנות, בעיקר נוכח ההובלה העקבית במכירות של ה PS4 הקונסולה של מיקרוסופט, כך שהנחה של 100 דולרים עשויה בהחלט לגרום למשתמשים להחליט ולרכוש את הקונסולה.

העיתוי של ההכרזה מענין, והייתי מצפה להכרזה כזו גדולה בעוד חודש, במהלך תערוכת הגיימינג הגדולה של השנה E3 2014. אולי זה רמז לכך שלמיקרוסופט יש עוד קלפים חזקים שהיא שומרת לתערוכה?

מה דעתכם על המחיר החדש, משנה את כל התמונה בקרב הקונסולות החדשות? שתפו בתגובות!

מקור: Xbox.Wire

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הוציאו קצת מאוחר מידי…

מה xbox אתם לא מבינים
שאקס בוקס לא יגיע לרמה
של הסוני פלייסטיישן גם עוד
50 שנה על איכות ואמינות
לא מתפשרים נקודה
סוני פלייסטיישן מספר אחת עובדה

עם לא מתפשרים על איכות ואמינות אז למה קניתה פליישטשן רק בכלל 100 דולר אני היתי משלם גם 600 דולר לאקסבוקס מאשר לקנות פלייסטשיין ב 300 דולר בגלל שהכסף לא ממש חשוב יותר האיכות שקונים