Far Cry 4: הדמות הראשית ממוצא הודי? פרטים על העלילה דלפו לרשת

Far Cry 4 Story Details Leaked

יוביסופט העלתה בטעות עמוד הזמנה מוקדמת לגרסה המוגבלת של המשחק בחנות UPlay. העמוד הוסר, המידע כבר כאן

ליוביסופט יש היסטוריה ארוכה עם הדלפות, וכמעט בכל משחק גדול שלה, הפרטים מגיעים לרשת עוד לפני שהיא דואגת לכך. אמנם פאר-קריי 4 הוכרז כרעם ביום בהיר, וללא התראה מוקדמת, אך ידענו חודשיים קודם שהוא יקח אותנו להימאליה.

יוביסופט הכריזה על Far Cry 4 במעמד פרסום הדו"חות הכספיים שלה, אך לא סיפקה שום מידע על העלילה וגם לא על שתי הדמויות שכיכבו בתמונת המשחק הראשונה. פרטים ראשונים על העלילה שדלפו לרשת, עשויים לשפוך קצת אור:

קיירט (Kyrat) הוא שמה של המדינה הקסומה שחבויה בהרי ההימלאיה הבדיוניים, מדינה ששקועה במסורת של אלימות. אתם משחקים את אג'יי גאל (Ajay Ghale) שיוצא למסע הרפתקאות במטרה למלא את משאלתה האחרונה של אימו, ובמהלך המסע הוא מוצא את עצמו שקוע במלחמת אזרחים במטרה להפיל את משטר הדיכוי של דיקטטור בשם פגאני מין

סרט הודי

הדמויות כנראה הולכות להיות ממוצא הודו וזה הגיוני, שכן המשחק ייקח אותנו להימלאיה, רכס ההרים הגבוה בעולם, המפריד בין תת היבשת ההודית מבין מישורי טיבט.

הדמות שאנחנו משחקים נקראת כאמור אג'יי גאל (Ajay Ghale), אחרי ששיחקנו בפאר-קריי 3 את ג'ייסון ברודי, השם החדש נשמע קצת מוזר, ואם תחפשו את השם בגוגל, תגלו שמדובר בשם ממוצא הודי. אם תסתכלו על התמונה הרשמית שפורסמה למשחק, אפשר להגיע למסקנה שהבחור השבוי שם הוא ממוצא הודי. האם מחליפו של וואס
(Vaas) הוא הבחור עם החליפה הורודה שאולי הוא הדיקטטור המדכא, ששמו קרוי על שם המלך התשיעי של שושלת קונבאונג של בורמה, פגאני מין?

Far-Cry-4-Gets-Leaked-Story-Details

מקור: AGB

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חחחחח מעניין אם גם פה יהיה את האצ'יוומנט "Find the lost Hollywood star"

בערוץ היוטיוב שלנו יש איזה 160 סרטונים על פאר-קריי 3
גם כוכב הולויוודי כיכב בזמנו
https://www.youtube.com/watch?v=0LA6zvyu7Yc

כן אבל אם אתה יודע (או לא?) המקום הזה זה המקום של העטיפה של FC3, עם הראש של האיש קבור באדמה.. 😉

האויב החדש נראה קצת גיי

צוות גיי פרו שלום רב הדמות שבה כנראה ואתם חושבים שזוני הדמות הראשית אז זאת לו כי הנה ציטוט "Just so it's clear for those jumping to conclusions: He's not white and that's not the player," Hutchinson tweeted, adding a linking to a GamesIndustry.biz piece about the controversy over the box art.

תודה רן על העדכון.
אתה לא חייב להיות כזה רשמי 🙂

מעניין מאוד יותר מעניין כיצד הסיפור ייקח אותנו רחוק ויהפוך את המשחק פסיכופתי כי יוביסופט מבססת אותו על פי far cry 3 וזה מעניין מאוד עד כמה הוא יהיה טוב