Xbox One: תמיכה בכונן קשיח חיצוני, כניסה עם שם אמיתי ועוד, בעדכון הבא ביוני

מיקרוסופט מכריזה על השינויים הגדולים בעדכון הבא של חודש יוני לאקסבוקס וואן, ביניהם תמיכה בהארדיסק חיצוני ושימוש במזהה שמכם האמיתי

למרות שהקונסולה עדיין לא הושקה רשמית בישראל, עד ההשקה בספטמבר יש כבר מספיק גיימרים ישראלים שבבעלותם קונסולת Xbox One. מיקרוסופט פרסמה את השינויים הבאים לקונסולה שהיא הולכת להכניס בעדכון של החודש הבא.

השינוי הגדול הוא, התמיכה בעד שני כוננים חיצוניים, כי ה 500GB שכלולים בקונסולה, לא מספיקים לכל הגיימרים, והפתרון של מחיקת קבצי מדיה או משחקים, הוא לא תמיד נוח. החל מחודש הבא תוכלו לחבר כונן חיצוני USB 3.0 בעל נפח של 256GB ומעלה, שאליו תוכלו להעתיק ולהעביר משחקים , אפליקציות והרחבות למיניהן,  בכדי להגדיל את קיבולת האחסון של הקונסולה.

מלבד הגדלת נפח האחסון, זוהי דרך טובה להעביר לכונן חיצוני את הקבצים וקבצי המדיה השונים, שאתם רוצים לקחת איתכם ממקום למקום, או לבקר חברים, לחבר את הכונן, להכנס עם השם משתמש לייב שלכם ולקבל גישה לספרייה שלכם, מבלי צורך להוריד קבצים גדולים.

גיימר-טאג אאוט?

מיקרוסופט הודיעה כי שינוי נוסף שהיא תכניס לקונסולה, היא האפשרות להקל על המשתמשים לזהות משתמשים אחרים, באמצעות שימוש בשמות האמיתיים שלכם, רק אם תחפצו בכך. מיקרוסופט טוענת כי קשה יותר לזכור את האנשים שאתה מכיר על ידי ה gamertag שלהם בלבד. כעת, עם שמות אמיתיים , תכולו לזהות אנשים ברשימת החברים שלכם בקלות רבה יותר ולגלות אנשים שאתם כבר יודעים שנמצאים ב-Xbox Live.

שימוש בשמכם המלא, יאפשר לכם לבחור מי מרשימת החברים שלכם יוכל לראות את שמכם המלא ומי לא . עוד שינויים שכלולים בעדכון הבא, ה SmartGlass יזכה לעדכון, עם גישה מלאה ל  OneGuide (שישראל לא כלולה בה) ותמיכה בשלט רחוק אוניברסלי.

מקור: news.xbox.com

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עזבו אותכם… רק PS4 😛

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x