“דיסני אינפיניטי 2: גיבורי העל של מארוול” הוכרז

Disney-Infinity-2.0-Marvel-Super-Heroes-הוכרז

Disney Infinity: Marvel Super Heroes זה משחק ההמשך בסדרת האינטראקטיב, שיגיע אלינו בסתיו הקרוב, ויביא איתו עולם מלא של תכונות חדשות ושיפורים, ובעיקר את גיבורי העל של מארוול

ימים ספורים אחרי הכרזת סקיילנדרס הבא, מכנסת דיסני אינטראקטיב מסיבת עיתונאים, ששודרה בלייב סטרים, ומכריזה על דיסני אינפיניטי הבא, מהדורה 2.0 שתביא את בשורת גיבורי העל של מארוול לזיכיון המצליח.  הלילה כאמור, חשפה דיסני אינטראקטיב את הדבר הבא בזיכיון Disney Infinity, ובחלק מהערב היא הציגה מספרים מרשימים של מכירות, החל בצעצועים וכלה בעותקים של המשחק. החברה הודיעה כי על פי  NPD גרופ, דיסני אינפיניטי היה הצעצוע החדש ההיברידי הנמכר ביותר לשנת 2013, על פי נתוני המכירות הקמעונאיות. 

דיסני אינפיניטי” למי שלא מכיר, היא התשובה של חברת דיסני לסדרת Skylanders המצליחה של אקטיוויז’ן. בדומה לקונספט של סקיילנדרס, המשחק מגיע עם ערכת בסיס, שכולל מתקן להנחת הבובות ושיגורן למשחק, מתקן שנקרא Toy Box (קופסת הצעצועים).

גיבורי העל של מארוול

“דיסני אינפיניטי: גיבורי העל של מארוול” כולל יותר מ 20 דמויות אינטראקטיביות חדשות מכל רחבי היקום של מארוול , עלילות מקוריות פרי עטו של הסופר עטור הפרסים, בריאן מייקל בנדיס , ומצב Toy Box חדש שיאפשר לשחקנים ליצור ולשתף את הרמות שלהם  עם משפחה וחברים. בנוסף, כל הדמויות ודיסקי הכוח (power discs) מדיסני אינפיניטי הראשון מותאמים לקופסת הצעצועים החדשה. לדברי ג’ימי פיטארו, נשיא דיסני אינטראקטיב, הפרק הבא יקח אותנו לרמה הבאה של עולם דיסני :

דיסני אינפיניטי היה , מההתחלה , היה פרויקט שנבנה כדי להיות חוויה אינטראקטיבית שבו שחקנים יכולים להפגיש את הדמויות האהובות עליהם בכדי ליצור זכרונות חדשים של דיסני . הפרק החדש, יביא איתו הרפתקאות חדשות בעולם גיבורי העל

פיטר פיליפס, סגן נשיא בכיר במארוול הודיע כי המהדורה 2.0 תאפשר למעריצי מארוול ברחבי העולם לקיים אינטראקציה עם הגיבורים האהובים של גיבורי העל של מארוול בדרכים חדשות לגמרי:  איש הברזל (איירון מן), הנוקמים , אלמנה שחורה , ת’ור, קפטן אמריקה , הענק הירוק והוקאיי , יופיעו כבר בסתיו הקרוב, ובהמשך יצטרפו אליהם גיבורים נוספים מזיכיונות פופולריים אחרים של מארוול ודיסני, שיוכרזו בחודשים הקרובים.

“דיסני אינפיניטי: גיבורי העל של מארוול” יהיה זמין בסתיו 2014, ל PC, Xbox One/360, PS4/PS3, WiiU ול  iOS (מכשירים ניידים של אפל).

https://www.youtube.com/watch?v=W1P3b4YU8so

תמונות: AGB

[divider]

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איפה אפשר לקנות את הבובות?

בטויס אר אס ראיתי בקניון

ויש לי 6 בובת

מה קורה אני הואב את המשחק