מה הסיפור של "קול אוף דיוטי: לוחמה מתקדמת"?

Call of Duty Advanced Warfare INFO

"קול אוף דיוטי: לוחמה מודרנית מתקדמת" ינסה להביא את הסדרה למחוזות חדשים, עלילה חדשה, מכניקת משחק חדשה ובעיקר עתידנות. אקטיוויז'ן מפרסמת את המידע הראשוני והרשמי ל Call of Duty: Advanced Warfare

כל הבמה לאקטיוויז'ן, שהואילה בטובה לחסוך מאיתנו את החשיפה הרשמית למשחק בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, וחשפה אותו מוקדם מהצפוי. בשורות ראשונות ומידע רשמי על העידן החדש של קול אוף דיוטי, אחרי הטריילר הראשון, ינסו לעשות לכם קצת סדר:

Call of Duty: Advanced Warfare, ומכאן ואילך נקרא לו CoD: AW, יפתח את הרוטציה התלת-שנתית של פיתוח כותר חדש בסדרה, עליו אחראית חברת Sledgehammer Games שידועה כשותפה של IW (אינפיניטי וורד) בפיתוח MW3.

המשחק יציג בפנינו קרב רב עוצמה שמתרחש בעתיד, שבו הטכנולוגיה וטקטיקות המלחמה התפתחו כדי להוביל עידן חדש של לחימה עבור הזיכיון . קווין ספייסי, שחקן הקולנוע, זוכה פרס האקדמיה, הוא ג'ונתן איירונס – אחד האנשים החזקים ביותר בעולם, הוא האיש ובעל החזון המצמרר הזה של העתיד של מלחמה טכנולוגית בראשות צבאות פרטיים.

עולם מתקדם

CoD: AW מתרחש בשנת 2054 שבה ההתקדמות טכנולוגית והשיטות הצבאיות של היום הפכו לנשקים וטקטיקות רבי עוצמה.

COD AW Kevin Spacey

  • תאגיד פרטי צבאי (Private Military Corporation) , המכונה PMC, הפך לכוח המזוין והדומיננטי באינספור מדינות באמצעות מיקור חוץ לצרכים הצבאיים שלו, והוא הכוח שמשכתב את הכללים החדשים של המלחמה.
  • ג'ונתן איירונס ,המייסד והנשיא של חברת אטלס, תאגיד ה PMC הגדול בעולם, הוא במרכז של כל זה.

חייל מתקדם

  • חליפות שלדה מתקדמות, מאפשרות לחיילי העתיד לקפוץ לגובה רב, וכפפות המאפשרות לחיילים לטפס על קירות, מבטלים את הצורך בהתמחות.
  • מכניקת המשחק מספקת תנועת שחקן משופרת, יכולות הסוואה סמויות, וביומכניקה המספקות כוח שאין כמותו , מודעות, סיבולת ומהירות.
  • חליפת השריון וכלי הנשק המתקדמים, מאפשרים חופש טקטי בכל שטח בניגוד לבעבר, שנועדו לשנות מן היסוד את הדרך בה גיימרים משחקים Call of Duty בכל המצבים.

call-of-duty-advanced-warfare-SOLDIER

ארסנל מתקדם

  • רתימת כוחותיהן של פלטפורמות הדור הבאCoD: AW יאפשר להביא שחקנים לקרב של העתיד עם ארסנל מתקדם ויכולות רבות, התחמשות שחקנים עם כל הציוד החדש, הטכנולוגיה, הטבות (perks),וכלי רכב כמו hoverbikes (אופנוע מרחף) ומזל"טים מאוד מיוחדים.
  • שחקנים יוכלו לבחור בין התחמושת הרגילה והמסורתית, לבין תחמושת מתקדמת לנשקים עתידניים שיציבו דינמיקת משחק חדשה לחלוטין.

עד כאן המידע הרשמי. דעתי על כל מה ששוחרר עד כה, אעלה בקרוב

call-of-duty-advanced-warfare-tech

[divider]

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה על המידע מחכה מאוד למשחק הזה!

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x