'סיפור על הדוד שלי' יגיע בסוף החודש

A Story About My Uncle

חברת Gone North Games חושפת את תאריך היציאה של משחק האינדי המבטיח A Story About My Uncle שמקבל את ההגדרה "משחק הרפקאות פלטפורמה מגוף ראשון,  נטול אלימות בכלל". המשחק ישוחרר דרך סטים ב 28.5 ותפיץ אותו חברת אולפני Coffee Stain,  זו שהביאה לנו את סימולצית העזים המפורסמת.

אז מה הסיפור של הדוד שלי?

סיפור על הדוד שלי הוא משחק הרפתקאות בגוף ראשון, שמביא את סיפורו של ילד המחפש את הדוד האבוד שלו, ובסופו של דבר מגלה עולם שהוא לא יכל לדמיין שהוא קיים.

המשחק מסופר כסיפור לפני השינה שאב מספר לבתו. כאשר האב היה צעיר, החלום הכי גדול שלו היה ללכת בעקבות דודו פרד (Fred ) ולהצטרף להרפתקאותיו הרבות ברחבי העולם. אך יום אחד הדוד נעלם , והילד מחליט ללכת אחריו וומוצא את עצמו בעולם אחר.

הודות להמצאות של הדוד שלו, הוא מגלה עולמות חדשים ומקסימים,  דרך מערות יפות מתחת לאדמה, הוא חושף רמזים למקום הימצאו של פרד ופוגש יצורים דמיוניים שיעזרו לו במסעו, מסע המסתורים לגילוי הדוד פרד , והסיבה  שעזב לפתע פתאום.

הוק וירטואלי ועולם מרחף

המשחק יאפשר לכם לקפוץ גבוה מאוד ורחוק דרך נוף מקסים, הודות למנוע אנריל, תוכלו לחשוף רמזים למקום הימצאו של הדוד, ולפגוש יצורים פנטסטיים שיעזרו לכם במסע שלכם. מכניקת התנועה כאן היא חלק חיוני של משחק הליבה התמקדות בעולם מתנדנד עם וו נעיץ (הוק וירטואלי שמאפשר נעיצה) שנותן לשחקן תחושה של מהירות וחופש נפלאה. סגנון אמנתי ייחודי וסיפור מסתורי שפורם לפניכם.

"סיפור על הדוד שלי" ינחת בסטים ב 28 במאי. סרטון משחקיות:

https://www.youtube.com/watch?v=r_Z6gpq7tdw

מקור: gonenorthgames

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חחחח סיפור על הדוד שלי
נראה די סבבה האמת