הביקורות לספיידרמן המופלא 2 רחוקות מלהפליא

כותר ההמשך הצפוי לספיידרמן המופלא נחת על המון פלטפורמות, והביקורות של The Amazing Spider-Man 2 גרועות יותר מהמשחק הקודם, עם ממוצע ביקורות של מתחת ל 60

אחרי שהושק באמריקה, מגיע המשחק ספיידרמן המופלא 2 גם לאירופה וקשה למצוא מבקרים שמאוד התרשמו ממנו, אולי כי הוא לא נועד להיות משחק מדהים מלכתחילה, אלא הוא חלק מהרשיון שמחייב לשחרר גם משחק וידאו, ומשמש כעוד אמצעי שיווק לסרט הקולנוע שנושא את אותו השם.

רוב המבקרים מסכימים שמדובר במשחק בינוני ומטה שלא מחדש כמעט דבר, ואולי כשהאנשים ב Beenox יביאו את הכותר הבא לדור הקונסולות החדש, וישפרו חלק גדול מהמאפיינים ומהמכניקה של המשחק, יש לספיידרמן המופלא (3?) סיכוי להפוך למשחק טוב. וזה עוד לפני כל הבעיות הטכניות שלו…אז מה חושבים המבקרים?

דייב ראשן מ IGN מעניק למשחק 54/100 וטוען שהמשחק לא מספק, הלחימה מתסכלת המשעממת, ומציין גם תקלות מעצבנות ומתמשכות, מצד שני, כיף להתעופף :

The Amazing SpiderMan 2 הוא עוד דוגמא למה שקורה כשמשחקים משוחררים מהר מדי כדי לחפוף עם תאריך שחרור סרט. זה מתסכל במיוחד משום שההתנדנדות הווייבית היא באמת כיף. בפעם הבאה שיש סרט ספיידרמן המופלא, אני מקווה שהלחימה תעבור ליטוש, שכן יש שפע של הבטחה באוויר.

The Amazing Spider-Man 2 reviews

בן ריבס מגיימאינפורמר נזכר במשחקי העבר וטוען שהנוסחה הזו כבר חייבת להתרענן, הציון 55/100:

הנוסחה הייתה מבורכת אי שם בשנת 2004, אבל ההיסטוריה כבר חוזרת על עצמה במשך עשור. העולם הפתוח של ספיידרמן כבר שחוק כל כך הרבה פעמים בכל כך הרבה משחקים

the-amazing-spider-man-2-game-review-round-up

גם בגיימספוט לא התרשמו מהמשחק, בלשון המעטה, והעניקו לו ציון עגול של 50:

הכישלון הגדול ביותר של The Amazing Spider-Man 2 הוא איך שזה מרגיש מוכר. למעשה, יש כבר משחקים בעולם פתוח אחרים בכיכובו של ספיידרמן שהולכים בנתיב דומה להפליא.

סיקור משחק ספיידרמן המופלא 2

להלן כל הביקורות עד כה למשחק ספיידרמן המופלא 2

The Amazing Spider-Man 2 שוחרר בישראל ב 2 במאי, לפלייסטיישן 4, פלייסטיישן 3, Xbox One ,ה-Xbox 360 , Wii U, 3DS וגם למחשב האישי.


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

ממוצע ציונים בכל הפלטפורמות
ממוצע ביקורות PC
5.7
ממוצע ביקורות Xbox One
4.9
ממוצע ביקורות PS4
5.7
ממוצע ביקורות Xbox 360
6.5
ממוצע ביקורות PS3
5.8
5.7

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות