Titanfall לאקסבוקס 360 – השקה חגיגית בישראל

טיטנפול-מיקרוסופט-בישראל

מיקרוסופט ישראל הרימה אירוע השקה לטייטנפול לאקסבוקס 360 בתל אביב. Titanfall נחת בשלום, גם לטייס שלום

זה התרחש בתל אביב, צהרי היום, כשבשדרות רוטשילד, פינת רח' יבנה, נתקלו אנשים המומים באדם הלבוש חליפת לחימה לא ברורה. אתם בטח כבר מזהים שמדובר בטייס במשחק Titanfall, הגרסה המציאותית.

 

[dropcap]ה[/dropcap] Pilot (הטייס) בטייטנפול, נכח גם באירוע בערב, אותו הפיקה מיקרוסופט ישראל. הוא הסתובב בין האורחים והעיתונאים, הצטלם איתם בנימוס וחיפש אחר טיטאן אמיתי כדי לעלות עליו, אך מפאת תקרה נמוכה הטיטאן כנראה לא בא.

על הבמה, עלה ראשון מיסטר אקסבוקס ישראל, רון קלדס, מנהל השיווק, שהפגין בקיאות ברזי המשחק ובחשיבותו לקונסולה של מיקרוסופט, שהרי מדובר במשחק בלעדי לאקסבוקס, במונחים של קונסולות, והכין את כולנו לקראת השקה גדולה באמת בספטמבר, חודש בו תושק קונסולת ה Xbox One בישראל.

רון-קלדס-מנהל-שיווק-XBOX-בישראל
רון קלדס, מנהל שיווק אקסבוקס ישראל

היו גם ריקודים על הבמה, עוד קצת דיבורים, מסך ענק שהציג קטעים מהמשחק ובעיקר עמדות מאוד צפתות של קונסולות אקסבוקס 360, מצויידות במשחק טייטנפול, שבהמשך לסרטוני המשחקיות האחרונים שראינו השבוע, ממשיך להיראות ולהרגיש על הקונסולה הלא צעירה הזאת, נהדר. לכל המשתתפים בערב ההשקה, ניתנה אפשרות לשחק במקביל להשקה האמריקאית של המשחק לאקסבוקס 360, וב 11 לאפריל, יום שישי הקרוב, המשחק יושק רשמית גם בישראל.

תודה למיקרוסופט על עוד ערב נפלא, ועל קידום ענף הגיימינג בישראל.

קרדיט צילום: רי-פליי הפקות צילום

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות