סופר ריסוק: מידע חדש על Super Smash Bros. ל-Wii U ול-3DS

Super_Smash_Bros_3DS_Wii_U_logos

התפרצות מרסקת: נינטנדו משחררת פרטים חדשים על הכותר הבא בסדרת "האחים סופר ריסוק", כולל חלון שחרור לשתי גרסאות המשחק, איכות גרפית, מצב משחק יחודי לגרסה הניידת, דמויות שחקן חדשות, ומצב משחק ברשת.

סרטון Nintendo Direct חדש מגלה פרטים חדשים לגבי הכותר הרביעי בסדרת "האחים סופר ריסוק" של נינטנדו. למי שלא מכיר, מדובר בסדרת משחקי לחימה עם עשרות דמויות שמקורן מזיכיונות שונים בבעלותה של נינטנדו, כולל סופר מריו, פוקימון, האגדה של זלדה ומטרויד. בנוסף ישנן דמויות מחברות צד-שלישי, כמו סוניק מחברת סגה.

הפרטים החדשים שנחשפו הם:

  • חלונות שחרור: גרסת ה-3DS של המשחק תשוחרר בקיץ השנה. גרסת הWii U תשוחרר בחורף 2014 (כנראה דצמבר).
  • גרפיקה: הגרסה הניידת של המשחק תרוץ על 60 פריימים בשנייה, בתלת-מימד סטריאוסקופי.
  • "ריצת הריסוק": מצב משחק זה יהיה יחודי לגרסה הניידת של המשחק; במצב זה יש לארבעה שחקנים כחמש דקות לחקור צינוק ואת סביבתו, להביס אויבים ולהשיג יכולות חדשות לדמויות שלהם. בתום חמש הדקות כל ארבעת השחקנים נכנסים לזירה, מצוידים בכוחות חדשים. האויבים שהשחקנים יפגשו בצינוק יהיו מכמה זיכיונות שונים.
  • דמויות ישנות-חדשות: הרבה מהדמויות הקלאסיות שהופיעו במשחקים הקודמים חוזרים, אך הפעם עם יכולות וכוחות חדשים. ארבע דמויות שהופיעו בצורה מסוימת במשחקים הקודמים נחשפו באמצעות הסרטון החדש: סאמוס בחליפת זירו (מ-מטרויד; כעת היא דמות בפני עצמה); שהיק (האלטר-אגו של הנסיכה זלדה ב"האגדה של זלדה: אוקרינת הזמן"); צ'אריזרד; ואחרון חביב, יושי, הדינוזאור הנחמד של מריו.
  • גרנינג'ה: הלוחם החדש ביותר שנחשף למשחק. גרנינג'ה ׁׁ(Greninja) הוא ההתפתחות הסופית של הפוקימון פרואוקי (ההתחלתי סוג-מים בפוקימון X/Y). מראה מגניב, שם פחות מגניב, וההתפתחות הסופית שלא נראת יותר מדי מגוחכת.

  • מולטיפלייר: לשתי גרסאות המשחק יהיה מצב קרב מול שחקנים אחרים, על אותה פלטפורמה. כאשר משחקים עם שחקנים רנדומליים, קיימים שני מצבי משחק לבחירה; "למען הכיף" ו"למען התהילה" – מקום משחק נקי לחלוטין ללא מעצימי כוח או שאר טריקים. "למען הכיף", לעומת זאת, פשוט זורק שלבים אקראיים עם כל מעצימי הכוח והטריקים. כאשר משחקים עם חברים, ניתן לבחור את השלבים, חוקים וחפצים איך שרוצים. במלים אחרות: להתפרע.
  • השלבים: שתי גרסאות המשחק יציגו אותן דמויות, אך השלבים יהיו שונים מגרסה לגרסה; הגרסה הנייחת תשאף רעיונות לשלבים שלה ממשחקים קודמים בסדרה בנוסף לשלבים שמבוססים על מקומות ממשחקים ששוחררו לקונסולות הביתיות הקודמות של נינטנדו (נינטנדו 64, גיימקיוב, ווי); הגרסה הניידת לוקחת רעיונות ממקומות ואזורים שהופיעו במשחקים מהקונסולות הניידות הקודמות של נינטנדו (גיימבוי, נינטנדו DS).
  • חפצים: חפץ חדש לעזרת השחקן הוא המאסטר-בול, פוקדור נדיר שמכיל פוקימונים אגדיים.
  • חיבור בין גרסאות: נינטנדו תציג דרך שתקשר בין שתי גרסאות המשחק. פרטים חדשים בנוגע למאפיין זה יחשפו בקרוב.
  • יצירת מהלכים: בפעם הראשונה בהיסטוריית הסדרה, שחקנים יוכלו לעצב בעצמם סטים של יכולות נגד שחקנים אחרים. פרטים נוספים בנוגע למאפיין זה יחשפו בקרוב.

ולקינוח, הסרטון עצמו:

https://www.youtube.com/watch?v=ImKoXwerl2c

מקור: All Games Beta

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שלום לכולם, אני ועוד מספר חברים מחפשים שחקנים ישראליים שנוכל לשחק ברשת ולעשות טורנירים ללא לאגים. קשה מאוד למצוא מי משחק בארץ לכן הקמתי דף רשמי בפייסבוק לעזור לכך:

https://www.facebook.com/smash.israel?fref=ts

שם הקבוצה לחיפוש: סופר סמאש ברוס ישראל super smash bros israel

אנא לחצו לייק ועזרו לנו לצרף עוד אנשים על מנת שנוכל לקדם את השחקנים הישראליים במשחק הזה, תודה!

"וההתפתחות הסופית שלא נראת יותר מדי מגוחכת."
ואז אתה נזכר שהצעיף של גרניג'ה זה בעצם הלשון שלו.

או שיט…

*קופץ מהמרפסת*

כל כך הרבה מידע