הבחירה הטבעית: פיל ספנסר מונה לראש חטיבת האקסבוקס במיקרוסופט

פיל-ספנסר-מתמנה-לראש-חטיבת-ה-Xbox

ראש אולפני מיקרוסופט לשעבר, מונה לתפקיד הבוס הגדול של האקסבוקס ויכנס בדיוק למשבצת שהיתה שייכת לדון מטריק, הבוס האמיתי האחרון

פיל ספנסר, אחד האנשים שיותר מזוהים עם קונסולת האקסבוקס בשנים האחרונות, שכיהן בתפקיד משנת 2008 ועד היום, כראש אולפני מיקרוסופט, יכהן מעתה גם כאיש שאחרי על כל חטיבת ה Xbox בחברה. החברה מסרה את ההודעה הלילה באמצעות אתר חדשות ה-Xbox הרשמי, ובמכתב אישי של ספנסר לעובדי החברה:

אני מעכשיו הולך להוביל את Xbox , Xbox Live ,ואת הצוותים היצירתיים כולל Xbox Music, Xbox Video ואולפני מיקרוסופט , בכדי לספק את הדור הבא של המשחקים והבידור

ספנסר נמצא במיקרוסופט כבר 25 שנה, ובאופן רשמי לקח את תפקיד ראש אולפנים של מיקרוסופט ב 2008. בהתחשב בכהונתו הארוכה בחברה וההיסטוריה שהיה מעורב בה במסגרת חטיבת האקסבוקס, מדובר בצעד מאוד הגיוני מצד מיקרוסופט. במיוחד עכשיו, כשהחברה אחרי השקת דור 8 של הקונסולה החדשה וכי אין באמת מישהו שמזוהה עם הקונסולה ומשחקי החברה, יותר מאשר ספנסר.  התפקיד אגב,  לא היה קיים מאז דון מטריק עזב את מיקרוסופט עבור חברת Zynga בשנה שעברה .

הדיווח האחרון ממיקרוסופט היה כי מנכ"ל נוקיה לשעבר (שנרכשה ע"י מיקרוסופט), סטיבן אלופ יקבל את אחד התפקידים הבכירים במיקרוסופט מידי ג'ולי לארסון גרין, ויכהן במקומה כראש ההתקנים של מיקרוסופט וחטיבת האולפנים. תפקיד זה הקנה לו בעקיפין גם את התואר "הבוס של האקסבוקס", למרות שלדעתי הוא לא מתאים לתפקיד מהסיבה הפשוטה שהוא לא מגיע מתעשיית המשחקים והוא לא מזוהה עם הקונסולה בשום דרך.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות