שמועה: GTA הבא יחזיר אותנו לליברטי סיטי

next-Grand-Theft-Auto-Liberty-City

פליטת פה בראיון עם די ג'יי אמריקני רומזת כי ההמשך לסדרת GTA של רוקסטאר יחזיר את אותנו לליברטי סיטי, שהופיעה לאחרונה ב-GTA IV מ-2008.

קודם כל קפטן פרייס פתח את הפה בנוגע לכותר חדש בסדרת Call of Duty ועכשיו מדברים על GTA חדש? בראיון של Baller Status עם די ג'יי וו קיד (Whoo Kid), שם הבמה של ייבס מונדזיר, טוען האמן שהוא אמור להופיע בכותר הבא בסדרת Grand Theft Auto מבית רוקסטאר גיימס, לאחר שנשאל על עיסוקיו עם משחקי וידאו (נו ברור: ג'יטיאיי וקול אוף דיוטי). הפרט המעניין פה הוא שהדי ג'יי טען שהמשחק בו הוא יופיע יתרחש בליברטי סיטי.

אני עומד להיות במשחק ה-Grand Theft Auto החדש שמתרחש פעם נוספת בניו יורק סיטי.

ברור שהכוונה היא לליברטי סיטי, הגרסה של רוקסטאר לעיר ניו יורק.

בואו נחשוב על זה קצת: הפעם האחרונה שהעיר ליברטי סיטי הופיעה בכותר ראשי בזיכיון העל של רוקסטאר הייתה ב-GTA IV, הכותר המשובח משנת 2008. לאחר מיכן העיר הופיעה בשתי ההרחבות של המשחק ובמשחק הספין-אוף GTA Chinatwon Wars. באחד מדפי החוברת של חבילת ערכות ההרחבה העצמאית ("פרקים מליברטי סיטי") רוקסטאר רמזה שהיא סיימה להשתמש בעיר עם כרזה שעונה: "ליברטי סיטי, זה נגמר. התחנה הבאה…".

משום כך, יכול להיות שמדובר בהרחבה למשחק ה-GTA האחרון, הכותר המהולל GTA V, ששוחרר בספטמבר 2013. מי שזוכר, קיבלנו את הGTA החדש בחום, כולל 10 מושלם מספיר, ו-9 ממני לג'יטיאיי אונליין, המולטיפלייר של המשחק. רוקסטאר הודיעה שהרחבה עלילתית למשחק תגיע השנה. האם מדובר בחזרה לליברטי סיטי? רק הזמן יגיד…

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ושוב עוד משחק נדיר!! שהופך למשחק COD הבא

מת על ליברטי סיטי!!

חייבים לשחזר את Vice City אבל להישאר בשנות ה-80 כמו המשחק הקודם. זה היה ה- GTA הכי טוב עד היום

גם אני הייתי רוצה וייס סיטי

אולי שיחזרו לערים כמו vice city וגם סן פרנסיסקו כי לדעתי עדיין יכולות להיות שם עלילה של המשחק

כבר יש שמועה ל משחק הבא בסדרה? מה עם גרסת המחשב של GTA 5? לעזאזל!!!!!!!!!!!!!!

מקווה שהשמועה לא נכונה, פחות אוהב את ליברטי סיטי, בGTA IV היא אפורה וחסרת חיים לדעתי.