שמועה: בורדרלנדס הבא יקח אותנו לירח

Borderlands The Pre-Sequel

דיווח חדש מספק לא מעט פרטים ראשונים על הכותר הבא בסדרת בורדרלנדס שמפותח לכאורה על-ידי 2K Australia, ויקח אותנו לירח אבל ישאיר אותנו בדור הקודם

למרות שרנדי פיצ'פורד, מנכ"ל גירבוקס, הודיע לאחרונה כי החברה לא עובדת כרגע על כותר חדש לסדרת בורדרלנדס, מדווח האתר GamePointsNow כי קיבל לידיו מידע בלעדי בנוגע לפרק הבא בסדרת ה FPS המשלבת אלמנטים של משחקי תפקידים, Borderlands.

ראשית, האתר מדווח כי אתה המשחק מפתחת 2K Australia ועלילת המשחק תתרחש בגאפ של חמש השנים בין המשחק הראשון לשני, משמע,  Borderlands: The Pre-Sequel. העלילה המרכזית תתרחש בירח (Hyperion moon) שצורתו כאות H. הסיפור יתרכז סביב דמותו של ג'ק היפה (Handsome Jack), הנבל האהוב מכולם , עוד מהימים שהיה מתכנת שמנסה לצוד חייזרים.

Borderlands-3

ג'ק וסגניו

שחקנים יוכלו לבחור את אחד מסגניו של ג'ק היפה מבין Athena The Gladiator, Wilhelm The Enforcer, Nisha The Lawbringer ו Fragtratp (גרסה מוזרה של Claptrap). ל Athena (שזכורה לנו מההרחבה Knoxx) יהיה אופי של קרבות ידיים וסכינים, והיא תהיה מצויידת בחרב הפלזמה הנאמנה שלה. במקרה של Wilhelm או וילהלם, תוכלו להכנס לעלילה שלו, עוד לפני שהפך ל Loader Badass

ניהול חמצן, jetpacks וניפוץ קסדות

המשחק יקח אותנו לחוויה על הירח וצפוי להרחיב את ארסנל הנשקים, עם שני סוגים חדשים של נשק: נשק הלייזר (גרסה מיניאטורית של צורת הירח H-shaped ) ורובי Cryo , המאפשרים לשחקנים להקפיא ולנפץ את אויביהם.

בנוסף, שחקנים יוכלו לעשות שימוש ב jetpacks כדי לעקוף את פני השטח של הירח ולהתגבר על יריבים. ואם כבר ירח, ניהול חמצן ישחק תפקיד מרכזי במשחק, ושחקנים יוכלו לנפץ את הקסדות של אויבים כדי לשלול מהם באופן מיידי את המשאב היקר .

הדור הבא עדיין לא יגיע לירח של בורדרלנדס, ואם כל מה שכתוב למעלה נכון, המשחק ישוחרר למחשב האישי, ולקונסולות הקודמות, אקסבוקס 360 ופלייסטיישן 3, מה שמרמז אולי על שחרור קרוב?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יאללה שישתחרר כבר!! משחק מעולה!