MotoGP 14: תמונות ראשונות מהפלייסטיישן 4 נחשפות

motogp-14-game-PS4

תמונות ראשונות ממסלול חרז שבספרד, בגרסת ה PS4 של משחק מירוצי האופנועים הבא בסדרת MotoGP נחשפו, לקראת שחרור של המשחק ביוני

חברת מיילסטון האיטלקית, שאחראית על פיתוח המשחק, מתכוונת לשחרר את הכותר הבא בסדרת מירוצי האופנועים MotoGP 14 בחודש יוני, בדיוק כמו שנה קודם. 14 MotoGP יאפשר לכם להתחרות באליפות העולם הרשמית של MotoGP , עם למעלה מ 100 רוכבים, כל היצרנים הרשמיים ולא פחות מ 18 מסלולים.

הפעם, לצד השקה על הפלטפורמות הקודמות, החברה תביא את הסדרה לראשונה, לקונסולת הדור הבא של סוני, הפלייסטיישן 4. שחרור לקונסולה חדשה של סוני מחייב את החברה לשפר את רמת הגרפיקה משנה שעברה, ובהכרזה של המשחק בתחילת חודש שעבר, היא הבטיחה שיפור משמעותי. מיילסטון משחררת תמונות HD ראשונות ל MotoGP 14 בגרסת PS4 וככה זה נראה:

 

אנדריאה באזילו, דירקטור במיילסטון מסביר את השינוי בכותר החדש:

כפי שתוכלו לראות בתמונות, פרטי הגרפיקה של שנה זו מפורטים יותר מאי פעם. במשחק מירוצים דינמי ומהיר כמו MotoGP , האפקטים החזותיים והפרטים יזכו לשיפור מרשים.

באזילו טוען שנזכה השנה לשיפור גדול, הודות לפוטנציאל הטכני של פלטפורמות הדור הבא, שמסוגלות לשכפל סביבות ריאליסטיות ומצולמות כפי שמעולם לא עשו קודם לכן.

MotoGP 14 צפוי להשתחרר בחודש יוני לקונסולות אקסבוקס 360, פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 4, ויטה ולמחשב האישי (סטים).

מקור: coplanet.it

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x