בתאריך הכי הזוי שיש – GTA V הוכרז למחשב! (1 באפריל)

אז למי שלא הבין כבר, זו הייתה מתיחת 1 באפריל, מתנצל בפני כל מי שזה עבד עליו (:

אתם קוראים וכנראה לא מאמינים, אך אם היינו רוצים לעבוד עליכם עם הכרזה בומבסטית כמו Half Life 3 זה היה טו-מאץ’ למעריצים. החבר’ה ב-Rockstar North ידועים בהומור שלהם, והחליטו שהתאריך הטוב ביותר להכרזת GTA V למחשב הוא כמובן.. הראשון באפריל, עדיין אין מידע על גרסאות לקונסלות הדור הבא.

לאחר הצלחתו המסחררת של GTA V בקונסולות הדור הנוכחי עם הכנסות של 800 מליון דולר ביום ההשקה הראשון, מילארד דולר בשלושה ימים ושבירה של לא פחות מ-שבעה שיאי גינס, הגיע הזמן לדבר על גרסת המחשב.

רוקסטאר מנסה להרחיב את הצלחת המשחק ולהפוך את השיאים שהוא כבר מחזיק לעצומים הרבה יותר. על פי Rockstar North, המשחק צפוי להגיע באמצע – סוף הרבעון השלישי (6-9) השנה. רוקסטאר טוענת שגרסת המחשב בפיתוח כבר משלבי הפיתוח המוקדמים של המשחק לקונסולות, אך לקח להם יותר זמן להתאים את הגרסה למחשב ולשפר את הביצועים והגרפיקה במשחק.

עם זאת נאמר ששחקני המחשב לא יזכו לתוספות מיוחדת בסיפור או במשחקיות ובבחינה הזאת המשחק יהיה בדיוק כמו בקונסולות. על GTA ONLINE נאמר שגם בגרסת המחשב האפשרות תהיה רק 16 שחקנים בשרת, מה שיאכזב שחקנים שציפו לניצול טוב יותר של המחשב גם ב-GTA ONLINE, הצד החיובי הוא שבניגוד לדרך ההתנהלות בקונסולות, GTA Online למחשב ייצא ביחד עם השקת הקמפיין לשחקן יחיד.

טריילר שמציג את הגרפיקה המשופרת וקצת Gameplay מגרסת המחשב יגיע ב-18.4 (לא Gameplay באורך שלם כמובן, רוקסטאר לא אוהבת דברים מהסוג הזה).


חשוב לציין! זוהי לא בדיחת אחד באפריל של רוקסטאר, מכיוון שהמשחק נפתח כבר למכירה מוקדמת באתרים כמו אמזון וסטים, ואני מניח שיותר מדי אנשים כבר קנו את זה כדי שזה יהיה בדיחה, מחיר המשחק עומד על 60 דולר ב-Steam. 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

nice one!

1 באפריל של GAMEPRO

כל הכבוד רוקסטאר. פעם נוספת התעלתם על עצמכם!

כבר הורידו לי את החשק למשחק הזה וחבל

אני לא יודע אם לשנוא אתכם או לאהוב אתכם חחחח

p:

” מכיוון שהמשחק נפתח כבר למכירה מוקדמת באתרים כמו אמזון וסטים, ואני מניח שיותר מדי אנשים כבר קנו את זה כדי שזה יהיה בדיחה, מחיר המשחק עומד על 60 דולר ב-Steam. ”
המשפט הזה שבר לכם את כל האמינות.. חחח..