Driveclub מצטרף לאוקטובר הלוהט: תאריך היציאה הוכרז

driveclub  תאריך יציאה

מועדון הדרייב, מועדון נהיגה, דרייב-קלאב, תקראו למשחק הזה איך שבא לכם, העיקר שהוא ישוחרר ב 8 באוקטובר השנה, לצד משחקים מאוד חמים

משחק הנהיגה הבלעדי של סוני לפלייסטיישן 4, מקבל סוף סוף תאריך יציאה רשמי, ויושק לצד כמה משחקים חזקים שכבר ידוע לנו שישוחררו באוקטובר. Dragon Age: Inquisition, משחק התפקידים הבא של Bioware, יושק יום לפני, כמו גם הפרק הבא בסדרת הנוסע השמיני (Alien: Isolation), ואם זה לא מספיק, באטמן אראקהאם הבא שמבטיח נפלאות, ישוחרר שבוע אחרי. צפו בטריילר החדש:

DriveClub נחשף לראשונה באירוע ההכרזה של ה-PS4, משחק מירוצים חדש ובלעדי לפלייסטיישן 4, שמאוחר יותר גם הוכרז כמשחק השקה , אבל, כפי שאנחנו כבר יודעים, ההשקה נמצאת הרבה מאחורינו. התכנית הראשונית היתה לשחרר את המשחק בנובמבר לפלייסטיישן 4 לצד Forza 5 של מיקרוסופט, אבל מהמון סיבות, כשבולטות בהן שלושת הנצחיות של מפתחי משחקים (ליטוש, ליטוש, ליטוש) זה פשוט לא יצא אל הפועל.

דרייב-קלאב הוא משחק מירוצים מגוף ראשון, גרפיקה יפה ומרשימה (שמתקרבת לפרויקט מכוניות), רכבים מגניבים, לוקיישנים מרהיבים והתמקדות במועדונים ותחרויות. המשחק יכיל בתוכו אלמנטים של שיתוף חברתי ואופציות בקרה וניהול דרך סמארטפונים וטאבלטים.

Driveclub ישוחרר בלעדית ל PS4 ב 8.10.2014

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות