שחקן Call Of Duty הפסיד, והזעיק את המשטרה

מכירים את זה שאתם מפסידים למישהו ב-Call Of Duty וקוראים לצוות SWAT? לא? זה בסדר, אתם לא אמורים.

לונג איילנד – 22 באפריל, עוד יום רגיל בחופשת ה-Spring Break, רפאל קסטיליו – בן 17 שיחק Call Of Duty ופשוט הביס שחקן אחר, השחקן המובס הגיע לרמת תסכול מטורפת והבטיח שהוא יתנקם ברפאל. רפאל לא שם לב יותר מדי לאיום שבדרך כלל גיימרים מכירים כאיומי שווא והמשיך לשחק כרגיל. כאשר ברקע השחקן המובס והמבואס התקשר למשטרה דרך הסקייפ בכתובת ה-IP של רפאל ואמר להם בשמו של רפאל “רצחתי את אמא שלי, ואני מתכנן לרצוח עוד”.

הרשויות המקומיות נכנסו לנוהל מצב חרום מלא, מה שהוביל לכך שבמשך שעתיים מחוץ לביתו של רפאל עמדו 60 שוטרים בינהם גם שוטרים מצוות SWAT עם נשקים שלופים, בנוסף למסוקים באוויר וכבאיות שהוזעקו למקום. הסיפור התברר כמתיחה על המשטרה כאשר אחיו הגדול של רפאל, גוז’ה בן ה-21 הגיע הביתה לארוחת צהריים וראה את ההמולה, הוא רץ הביתה וראה את אימו, וכך התברר שהיא לא נרצחה ורפאל לא מתכנן לרצוח נוספים. עוד נאמר שרפאל לא שמע על כל ההמולה מחוץ לביתו ולא שמע על זה שהמשטרה קראה לו לצאת מביתו כי היה עם אוזניות ושיחק במשחק.

לבסוף כשהוא יצא החוצה הרשויות נכנסו לבית במהרה כדי לאמת שאין אמת בשיחה המזויפת. למרות שהשיחה מזויפת, המחשב נלקח על ידי המשטרה על מנת להמשיך בחקירה. כעת הרשויות ינסו למצוא את הבחור שעשה את המתיחה האכזרית והמסוכנת בעזרת מעקב אחר העקבות הדיגיטליות שלו, נקווה שיצליחו.

הישמרו לכם מאנשים שאתם מביסים! ואם הם מאיימים לקרוא למשטרה, כדאי שקצת יותר תדאגו מקודם, אחרת.. המשטרה תגיע אליכם הביתה ועוד עשויה לקחת לכם את המחשב. 

מקור


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שחקני קול אוף דיוטי זה עם לא צפוי. מסכן המחשב… מה הוא אשם בכל הסיפור הזה ;(

WTF?