המהדורה המיוחדת של 'וולפנשטיין: סדר חדש' לא כוללת עותק של המשחק

wolfenstein-new-order_logo

5000 עותקים בלבד למהדורת Wolfenstein: The New Order Panzerhund Edition, שמכילה פריטי אספנות למעריצי הסדרה. רק שאין בה עותק של המשחק עצמו

חברת באת'סדה חושפת את המהדורה המיוחדת למשחק Wolfenstein: The New Order שתיקרא Panzerhund Edition, שתגיע עם תיבת ארגז בסגנון וינטאג', טלאים רקומים, דיסקיות ופריטי אספנות הכוללים גם 11 מסמכים מסווגים הקשורים ליקום של המשחק. המהדורה תעלה 100$ וכמה שזה נשמע מוזר, היא אינה כוללת עותק של המשחק.

החברה טוענת שהמהלך הנדיר הזה של מהדורה מיוחדת למשחק, שלא כוללת את המשחק שעל שמו המהדורה נקראת, נועד לאפשר לה לשלוח אותה לגיימרים ברחבי העולם ולתת אפשרות למפיצים המקומיים למכור את המשחק. (מה?).

Wolfenstein-The-New-Order-Panzerhund-Edition-Revealed

עלילת כותר היריות הבא בסדרת "הטירה הנאצית", תתרחש באירופה, שנת 1960 לאחר שהנאצים ניצחו במלחמת העולם השנייה, והחדשות הטובות שקיבלנו לאחרונה הן, שקמפיין המשחק (לא יהיה מולטי) יהיה באורך של בין 15-20 שעות.

'וולפנשטיין: סדר חדש' הוכרז במאי שנה שעברה, והיה מיועד לצאת באוקטובר, אך נדחה לשנה הנוכחית וישוחרר אצלנו ב 23 למאי,  ויגיע עם קוד גישה לבטא של דום הבא!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני לא מבין מה הבעיה לכלול את המשחק במחיר הזה. גם ככה קבוצה קטנה של אנשים קונים את הגרסאות האלה, אז אם כבר הם החליטו לשלם יותר על המוצר שלהם מן הראוי שגם המשחק יהיה שם.

גם לבורדרלנדס 2 יצאה גרסת אספנים ללא המשחק, אבל זה היה הרבה אחרי שהמשחק יצא ובעצם הזדמנות למי שלא היה לו כסף אז, או שנגמר המלאי והוא לא הספיק לקנות.

לא מבין את ההיגיון שלהם…

כסף.

מי הפראייר שיקנה את המשחק אם אין לו מולטי..!!

למה לשים מולטי אם גם ככה אף אחד לא ישחק בו לאורך זמן?

יש מלא משחקי סינגלפלייר שדחפו להם מולטי וזה סתם היה מיותר ולא תרם לכלום. עדיף שישקעו ויתמקדו בסינגל משאר שיוציאו מולטי עלוב שיפסיקו לשחק בו חודש אחרי ההשקה.

אתה תחליט אם לקנות משחק רק על פי העובדה שיש או אין לו מולטי…?

זאת יכולה להיות החלטה לגיטימית לחלוטין, בהנחה שהמחיר של המשחק עצמו (60 דולר) לא כלול במחיר של החבילה לאספנים.

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x