Titanfall: Xbox One vs. PC [סרטון השוואה]

סרטון חדש עורך השווה גרפית בין גרסת המחשב לגרסת האקסבוקס וואן, מי נראה טוב יותר?

הגרפיקה ב Titanfall לא תפיל אתכם מהכסא, כי כמה שמוכשרים הם האנשים בריספאון, אי אפשר להגיע רחוק מדי עם מנוע סורס של חברת וואלב. אבל, לחובבי הגרפיקה וההשוואות, הסרטון שפורסם בכתבת ניתוח הגרפיקה של האתר יורוגיימר, יתן לכם מבט על ההבדלים הלא כל כך גדולים בין שתי הגרסאות.

כידוע, קונסולות האקסבוקס One רצה על רזולוציה 792p (שזה 1408×792) כשגרסת ה PC תרוץ על רזולוציית FHD ומעלה, תלוי במסך ובמחשב שלכם. לגרסת המחשב גם נוספו אופציות חידוד טקסטורות סטנדרטיות כמו AA, אבל קשה לקרוא להן insane, כמו שריספאון מכנה אותן. יהיה מענין לראות בעתיד השווה בין שתי הקונסולות, הבדל של שני דורות בין אקסבוקס 360 לבין One,  אבל זה יקרה רק אחרי שחרורו של המשחק לX360, אז בינתיים השוואה בין PC ל X1, צפו ותחליטו:

[divider]

אענה בקצרה על שאלות רבות שקיבלנו בנוגע לשטח הדיסק הדי מטורף שגרסת ה PC דורשת, כ 50GB לעומת ה 17GB בגזרת האקסבוקס וואן. התשובה היא אודיו: בריספאון החליטו להשתמש בקבצי אודיו לא דחוסים בכדי שהמשחק ירוץ ללא בעיות על כמה שיותר מחשבים, לעומת האקסבוקס וואן שיש לה מפענח אודיו מובנה. ככה זה נראה בהתקנה:

טיטנפול-התקנה

Titanfall זכה לביקורות מחמיאות מקיר לקיר, ומסתמן כאחד המשחקים הגדולים של השנה, בטח בז'אנר ה FPS. הביקורת שלנו למשחק נמצאת בהכנה ותפורסם השבוע, אני מקווה…

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות