Titanfall: כל הביקורות כאן

titanfall-review-round-up-criticsl-scores

טייטנפול, משחק הבכורה של חברת ריספאון אינטרטיינמנט, שמפתחיה חתומים על יצירת סדרת דול אוף דיוטי והפיכתה לבלוקבאסטר שובר שיאים, זוכה לביקורות טובות ונוחת בשלום. ממוצע הביקורות למשחק עומד על 88 וריספאון יכולה לסמן וי אחד גדול ומרשים. אז מה חושבים המבקרים על טייטנפול?

Titanfall הוא ללא ספק אחד המשחקים הגדולים והמבטיחים של שנת 2014, שזכה להייפ מאוד חזק טרם שוחרר. המשחק גם זכה בשלל תארים ופרסים בתערוכת E3 2013 ולהבדיל ממשחקים רבים, ריספאון העניקה לגיימרים אפשרות לנסות אותו בשלב הבטא, שלב שיכול בשקט להיות מודל לחיקוי עבור חברות פיתוח אחרות, ועבר ללא רבב. לפני שהמשחק ייבחן לאורך זמן  על-ידי הגיימרים הרבים שמשחקים בו כעת, השלב הגדול והחשוב של משחק הבכורה של ריספאון הוא הביקורות, ואחרי הביקורות הראשונות, מגיעות שאר הביקורות, כולל אלה מגרסת ה PC של המשחק וריספאון עברה גם אותן בהצלחה יתירה. זה לא מאסטרפיס, אבל זה משחק FPS ברמה מאוד גבוהה שיגרום לכם להתמכר.

[dropcap]ה[/dropcap]אתר IGN, שידוע באהדתו הגורפת לסדרת CoD, קיבל בברכת "Great" גם את Titanfall ומעניק לו ציון 8.9/10 , שזה עשירית נקודה מתחת לציון Amazing, שניתן בזמנו ל MW3 עם 9/10 , אבל גבוה יותר מגוסטס שקיבל 8.8/100 :

זה חסר קישוטים רבים שהורגלנו להם במשחקי יריות בגוף ראשון ברשת, אבל זה בכל זאת מאחד את מרכיביה בצורה מלוכדת, נגישה. Titanfall מרוויח מקום ליד השולחן עם תחנות הכוח המושרשות של הז'אנר.

titanfall-reviews

[dropcap]ה[/dropcap]מגזין גיימאינפומר העניק למשחק ציון גבוה מאוד. 9.25 כשבאופן כללי, Titanfall מבצע בצורה מעוררת הערצה את מה שהוא מבטיח לספק:

ריספאון לקחה סיכון עם Titanfall , לפתח את מה שהיא יודעת הכי טוב עם שילוב של משהו רענן שלא בטוח שיתקבל בברכה. התוצאה מרגישה כמו זן חדש של מולטיפלייר, מאוד משעשע ומהנה, שעשוי להעסיק את הגיימרים לאורך חודשים ארוכים
טיטנפול ביקורות

[dropcap]כ[/dropcap]ריס ווטרס מגיימספוט העניק לטייטנפול ציון מעולה של 9/10, כי ככה זה כשאתה עושה משהו קיים בצורה מקצועית ומצליח אפילו לרענן אותו עם משהו חדש:

ניסיון העל של Titanfall הוא התחדשות והתחזקות ז'אנר וסגנון קיימים. ריצה המהירה, ארסנל נשקים, מצבי משחק, ועוד נגזרים של חלק ממשחקי היריות המקוונים המצליחים ביותר של השנים האחרונות (CoD), הצליח. 

titanfall GS reviews

 

טיטנפול ביקורות ראשונות [dropcap]ה[/dropcap]אתר פוליגון העניק לטייטנפול ציון דומה של 9/10 והתמקד לא מעט בהשוואה למשחק אחר, אותו פיתחו אותם אנשים Call of Duty: Modern Warfare ב 2007, תחת המפתחת Infinity Ward שמאז המשחק האגדי ההוא (CoD4), ביצעה בעיקר שינויים קוסמטיים קלים

Titanfall אמנם, לא מסמן את המהפיכה או אותו סוג של שינוי שהביאה התת סדרה Modern Warfare, אבל מה שריספאון הצליחה להביא זה את הפוטנציאל שלה לדבר הגדול הבא בז'אנר ה FPS

 

רוב סמית ממשינימה (Machinima) העניק למשחק ציון גבוה. 9/10 למרות שלטענתו חסרות אופציות במשחק וכמה מצבים:

חוויה של משחק יריות סופר מהיר, כמה רגעי אפיים והרגשה באמת מקורית של מצב מרובה משתתפים. הייתי ממליץ לכולם על Titanfall, אבל עם ההבנה שזו הירייה הראשונה במטח שיחזיק מעמד, ולהיות מודע לכך שהפוטנציאל האמיתי של הזיכיון יתפתח בעתיד

http://www.youtube.com/watch?v=y9_h5fI_Reo

[dropcap]א[/dropcap]דם ססלר מ Rev3Games העניק למשחק ציון מושלם של 5/5 וחושב כי טייטנפול יחזיר לחיים את ההנאה שאבדה במשחקי היריות בגוף ראשון ברשת

[dropcap]ה[/dropcap]אתר Giant Bomb מסתפק בציון 80 וטוען כי Titanfall הוא משחק מאוד ספציפי שנבנה עבור סוג מסוים של אנשים

התמקדותו של Titanfall על ניידות השחקן ורובוטים גדולים היא מה שמייחדת אותו מממשחקי יריות תחרותיים אחרים ועושה את זה בצורה טובה.

titanfall-reviews round up

[divider]

להלן הביקורות והציונים העיקריים למשחק Titanfall: 

Titanfall שוחרר בישראל ב 13.3 לאקסבוקס One ולמחשב האישי. ב 28.3 הוא צפוי להשתחרר גם לאקסבוקס 360.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

Killzone נראה יותר מרשים

Dang! You beat me to it!

–_–